اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 150 برنامه در مراکز کانون پرورش فکری خراسان‌ جنوبی

کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای 150 برنامه توسط این نهاد طی دهه فجر در خراسان جنوبی خبر داد.

اجرای 150 برنامه در مراکز کانون پرورش فکری خراسان‌ جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فاطمه آدینه عصر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر بیرجند اظهار داشت: در دهه فجر 150 برنامه مختلف در 18 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با این‌که مخاطبان ما در این کانون‌ها تمام افراد شش تا 16 سال هستند، تصریح کرد: تلاش شده است تا برنامه‌هایی که برای بیش از 18 هزار عضو این کانون‌ها تدارک دیده شده است، برنامه‌هایی متنوع و جذاب باشد.

رونمایی از کارت پستا‌ل‌های هنری در دهه فجر

کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در طی این دهه از کارت پستال‌های هنری اعضای کانون رونمایی می‌شود.

آدینه اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 اثر برگزیده کشوری و  چهار اثر بین‌المللی از کارت پستال‌های اعضای کانون‌ها داشته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم‌های کوتاه پویانمایی در دهه فجر، اذعان داشت: همچنین در این دهه کارگاه‌های خاطره‌گویی انقلاب، پرده‌خوانی و شعارنویسی انقلاب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه اعلامیه‌های امام در استان

کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی استقبال از دهه فجر، نواختن زنگ انقلاب در کانون‌ها و برپایی جشنواره عکس را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

آدینه با اشاره به برپایی نمایشگاه اعلامیه‌های امام و روزنامه‌های دوران انقلاب در استان، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 26 دی تا 22 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69022/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول