اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

برخی سرمایه‌گذاران بخش معدن در راور تخصص ندارند

فرماندار راور گفت: یکی از مشکلات برخی سرمایه‌گذاران معدن در این شهرستان عدم تخصص کافی آنها در این زمینه است.

برخی سرمایه‌گذاران بخش معدن در راور تخصص ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این شهرستان اظهار داشت: اشتغالزایی یکی از مهم‌ترین علل برای حل بسیاری از مشکلات است که با جلب و جذب سرمایه‌گذاران این امر میسر می‌شود.

وی هدف این نشست را بررسی محورهای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن، فرش، کشاورزی و گردشگری حوزه شهرستان بیان کرد و ابراز داشت: با توجه به ظرفیت موجود شهرستان راور در بخش صنعت و معدن و بهره‌برداری بهینه از این قابلیت‌ها، می‌توان از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در راستای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی بهره برد.

شریفی تصریح کرد: یکی از راه‌های ایجاد سرعت در توسعه اقتصادی و آبادانی و ایجاد اشتغال، جلب سرمایه و سرمایه‌گذاری است که می‌تواند، موجب کارآفرینی و تبادل تجربیات اقتصادی و انتقال دانش نوین و تکنولوژی و فناوری جدید باشد.

فرماندار راور استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را ضروری دانست و افزود: تقویت اقتصاد و اشتغال شهرستان در بخش صنعت و معدن در گرو مشارکت و حضور سرمایه‌گذاران است که در صورت توجیه اقتصادی، دولت نیز در این زمینه حمایت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر موانعی برای حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهرستان وجود دارد باید ابتدا آنها را شناخت و سپس آن را برطرف کرد زیرا با جذب سرمایه‌گذار رونق اقتصادی در پروژه‌ها زمینه رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در شهرستان فراهم می‌شود.

شریفی یکی از مشکلات برخی سرمایه‌گذاران معدن را عدم تخصص کافی در این زمینه دانست و بر استفاده از نیروهای متخصص و کارشناسان مربوطه تاکید کرد.

فرماندار راور افزود: کارفرمایان تولید‌کننده در شهرستان باید به گونه‌ای عمل کنند که علاوه بر استفاده از نیروهای بومی در راستای بیمه کردن این افراد نیز اقدام کنند.

در پایان اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش اجمالی از اقدامات انجام شده خواستار مساعدت و حذف برخی محدودیت‌ها برای پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل شدند.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول