اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران از فرصت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری استفاده کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران استان از فرصت پیش آمده و حمایت‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به بهترین نحو استفاده کنند.

مدیران از فرصت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست با مدیرعامل ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور اظهار کرد: آنچه اکنون در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد مشهود است این بوده که تولیدکنند‌گان و شرکت‌های تعاونی برای استفاده از تسهیلات بانکی مشکل وثیقه و ضمانت دارند.

وی با اشاره به فلسفه وجودی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: اگر قرار باشد در چرخه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران، همان موانع قبلی موجود باشد که اصولا" تأسیس این صندوق سودی به حال تولید نخواهد داشت.

وی بیان کرد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون فرصتی بسیار خوب برای مدیران این استان است که از مزایای آن برای کمک به تولید این استان استفاده کنند.

وی توجه مدیرعامل این صندوق به مناطق کمتر توسعه یافته را نشانه خوبی برای چشم‌انداز تولید و سرمایه‌گذاری این استان دانست و ادامه داد: وقتی مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری در دومین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد می‌آید باید مدیران از این فرصت خوب استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان تعداد وثیقه‌های بانکی بسیار اندک بوده و از طرفی ارزش املاک نیز پایین است که این موضوع حمایت وی‍ژه مسئولان کشوری را می‌طلبد.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این شرایط که بسیاری از بانک‌ها سخت‌گیری‌هایی دارند، این نگاه تسهیل‌گر صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری روزنه امیدبخشی است.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی از مشکلات اصلی این استان در حوزه کشاورزی را وثایق و ضمانت بانکی دانست و گفت: در جذب اعتبارات هیچ مشکلی نداریم ولی عمده تسهیلات این بخش در پشت سد وثیقه و ضمانت گیر می‌کنند.

انتهای پیام/8200/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول