اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

ورود سلایق شخصی به حوزه سرمایه‌گذاری مانع پیشرفت می‌شود

استاندار مرکزی گفت: ورود سلایق شخصی به حوزه سرمایه‌گذاری ممنوع بوده و هیچ مدیری حق ندارد در امر سرمایه‌گذاری با نظر شخصی اقدام کند.

ورود سلایق شخصی به حوزه سرمایه‌گذاری مانع پیشرفت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسین مقیمی بعد از ظهر امروز در نشست مرکز خدمات سرمایه‌‌گذاری استان اظهار داشت: سرمایه‌‌گذاری از مسائل مهمی است که اعمال نظر شخصی در رابطه با آن مانع پیشرفت امور می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به شمار می‌رود، تصریح کرد: مدیران باید به جای فراری دادن سرمایه‌گذاران زمینه جذب آنها را فراهم سازند که برای این مهم توجه به قانون تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مرکزی گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر امر سرمایه‌گذاری در این استان با چالش‌ها و مشکلاتی همراه بوده که می‌طلبد این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف و زمینه سرمایه‌‌گذاری سرمایه‌‌گذاران بیش از پیش فراهم شود.

مقیمی با تاکید بر اینکه لازمه رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصدی توجه به سرمایه‌گذاری خارجی است، بیان داشت: مدیران ظرف یک ماه آینده باید موانع سرمایه‌گذاری را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

دبیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی نیز با اشاره به روند سرمایه‌گذاری خارجی در این استان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سرمایه‌‌گذاری خارجی در این استان باید ظرف مدت پنج سال به 379 دلار برسد.

حسن میرزاخانی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی که در استان وجود دارد رسیدن به این رقم کار آسانی است که باید تمام بسترهای آن را فراهم ساخت.

به گفته وی در 9 ماهه امسال چهار درخواست سرمایه‌گذاری خارجی در این استان به ثبت دبیرخانه رسیده است.

انتهای پیام/87003/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول