اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی:

بورس فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری است

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: بورس و بازار سرمایه یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری و فعالیت تجاری قلمداد می‌شود.

بورس فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری است

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با خطاب قرار دادن رسانه‌ها تلاش برای معرفی بورس را خواستار شد و اظهار داشت: بورس و بازار سرمایه فرصت مناسبی برای سرمایه‌‌گذاری قلمداد می‌شود، که اصحاب رسانه باید در راستای معرفی و اطلاع‌رسانی در ارتباط با این ظرفیت گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه با هر مقدار سرمایه می‌توان در بورس سرمایه‌گذاری کرد، ادامه داد: می‌توان از این ‌رهگذر برای بهبود معیشت خانوادگی گام برداشت و از طرف دیگر برای توسعه، آبادانی  و سازندگی نه‌تنها شهر و استان خودمان بلکه برای رشد اقتصادی کشور ایفای نقش کرد.

جوادی با اظهار به اینکه با استفاده از سرمایه‌های خرد، امکان سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و راه‌اندازی واحدهای صنعتی وجود ندارد، ادامه داد: می‌توان با هر مبلغ سرمایه به بورس وارد شده و با توجه به میزان سرمایه‌گذاری به بازدهی دست پیدا کرد، بنابراین باید رسانه‌ها  در راستای معرفی بورس گام بردارند.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بورس در کنترل تورم و کنترل نقدینگی تاثیر زیادی دارد، ادامه داد: از طریق وارد شدن به بورس، سرمایه‌های خرد صرف سفته‌بازی و دلال‌بازی نمی‌شود.

وی بازار بورس را بازار ریسک دانست و اظهار داشت: ضمن اینکه هیچ‌گونه تضمینی برای برگشت سرمایه اولیه وجود ندارد، ولی بازدهی موجود در بازار و فعالیت‌های تجاری این جذابیت  را برای افراد ایجاد می‌کند، که شجاعت ریسک کردن را در خود ایجاد کنند.

جوادی با تاکید بر اینکه برای فعالیت موفقیت‌آمیز در بورس باید از تعریف پروسه زمانی خودداری شود، ادامه داد: کسانی که با امید موفقیت و کسب تجربه به بازار سرمایه ورود پیدا می‌کنند، باید از تعریف پروسه زمانی به طور جدی خودداری کنند، چرا که ارزش سهام گاهی در شش ماه و گاهی در طول یک سال صعود می‌کند.

انتهای پیام/61002/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول