اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش منوجان خواستار شد

ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش سالم‌سازی فرهنگ جامعه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان بر ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش سالم‌سازی فرهنگ جامعه تأکید کرد.

ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش سالم‌سازی فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جمشید سراجی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش آسمینون اظهار داشت: دشمن به این نتیجه رسیده است که با جنگ نظامی نمی‌توان با ایران مقابله کرد و جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده و هزینه‌های بسیار زیادی صرف کرده که هویت را از جوانان ما بگیرد.

وی ادامه داد: هدف غربی‌ها در تولیدات فرهنگی برای کشور ایران فروش دین و اخلاق، دین زدایی، خانواده ستیزی، خانواده گریزی و منسوخ کردن ازدواج و گسترش روابط آزاد و بدحجابی و کم رنگ کردن عفاف است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: ماهواره تهدید بسیار جدی است که دشمنان و استکبار جهانی با اهداف دقیق و برنامه‌ریزی شده و صرف هزینه‌های کلان برای آسیب زدن به بنیان‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ما طراحی کرده‌اند.

سراجی تصریح کرد: ما نباید در برابر تهدیدهای فرهنگی غرب انفعالی برخورد کنیم و باید آموزه‌های دینی و اخلاقی را در جامعه پویا کنیم .

وی در پایان ابراز داشت: برنامه‌سازان فرهنگی و هنری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی در بخش غنی‌سازی و سالم‌سازی فرهنگ جامعه و تهیه خوراک فرهنگی مورد نیاز سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/80006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول