اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمان عنوان کرد

کاهش مشکلات مددجویان زندانی با تعامل مراجع قضایی

مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: تعامل بسیار خوب مسئولان زندان با مراجع قضایی سبب شده است که در کاهش مشکلات مددجویان گام‌های موثری برداشته شود.

کاهش مشکلات مددجویان زندانی با تعامل مراجع قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی ولی‌نیا صبح امروز در جریان بازدید از زندان جیرفت در جمع مددجویان و کارکنان این اداره با بیان اینکه خدمت به خلق به ویژه قشر نیازمند از برترین عبادات است، اظهار داشت: در زندان‌ها با روح و روان افراد سر و کار داریم پس نمی‌توان بر اساس سلیقه شخصی رفتار کنیم و باید نیت و هدف خدایی داشته باشیم تا کار اثربخش باشد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان بیان کرد: مددجویان از روحیه بالایی برخوردار هستند که این امر نشأت گرفته از اخلاص و تلاش مضاعف مسئولان و کارکنان در راستای برآوردن نیاز مددجویان این اداره است.

ولی‌نیا عنوان کرد: تعامل بسیار خوب مسئولان زندان با مراجع قضایی سبب شده است که در کاهش مشکلات مددجویان گام‌های موثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق مسئولان زندان جیرفت در اجرای هر چه بهتر اهداف و برنامه‌های سازمان زندان‌ها که همان اصلاح و تربیت مددجویان است، بسیار اهمیت دارد.

رئیس اداره زندان جیرفت نیز اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق اهداف و برنامه‌های سازمان زندان‌ها را اجرا کنیم تا در اصلاح و تربیت مددجویان گام موثری برداریم.

حسین برشان خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها در رأس امور قرار دارد و ندامت و پشیمانی مددجویان از کردار و رفتار گذشته خود از نتایج کارهای فرهنگی در زندان است.

انتهای پیام/2655/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول