اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی سمنان خبر داد

انعقاد 8 تفاهم‏نامه همکاری بین زندان مرکزی و ادارات سمنان

رئیس زندان مرکزی سمنان از امضای هشت تفاهم‏نامه همکاری بین این اداره با ادارات دیگر شهرستان سمنان در فصل پاییز امسال خبر داد.

انعقاد 8 تفاهم‏نامه همکاری بین زندان مرکزی و ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی زندان مرکزی سمنان، محمدرضا فردوسیان امروز اظهار داشت: این تفاهم‏نامه‏ها با هدف اجرایی شدن مصوبه‏های ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندان مرکزی سمنان و به منظور بازسازگاری اجتماعی، اصلاح رفتار مددجویان، پرکردن اوقات فراغت مددجویان در طول دوران حبس و کاهش بازگشت آنان به زندان، در سه ماهه سوم سال جاری منعقد شده است.

رئیس زندان مرکزی سمنان تقویت و توسعه همکاری میان بخشی را از دیگر اهداف این تفاهم‏نامه‏ها دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‏های موجود و فراهم بودن بستر مناسب برای پیشبرد اهداف فرهنگی، اصلاحی و تربیتی در زندان‏ها، زمینه مناسب برای انعقاد تفاهم‏نامه‏ها و همکاری با نهادها و ادارات را فراهم کرده است.

وی اداره فنی و حرفه‏ای، هلال احمر،کمیته امداد، حوزه هنری، ورزش و جوانان، ستاد اقامه نماز، امور کتابخانه‏ها و بهزیستی را طرف‏های تفاهم‏نامه با اداره زندان شهرستان سمنان نام برد.

فردوسیان اظهار امیدواری کرد: تعامل طرف‏های تفاهم‏نامه‏ها بتواند کمک شایانی به اشتغال مددجویان و رفع مشکلات آنها کرده و ارتقای سازمانی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول