اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

4 درصد زندانیان اصفهان محکومان مالی هستند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: چهار درصد زندانیان اصفهان محکومان مالی هستند.

4 درصد زندانیان اصفهان محکومان مالی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی در سومین نشست شورای مدیران قضایی استان اصفهان با تقدیر از تلاش جهادی و مضاعف قضات و کارمندان دادگستری استان در کاهش موجودی پرونده‌های محاکم اظهار کرد: نتیجه این تلاش مختومه شدن 3500 پرونده مسن و 6000 پرونده متفرقه و 2700 پرونده اجرای احکام و سرپرستی‌ها بود.

وی با درخواست ادامه این حرکت و روند خاطرنشان ساخت: تصمیمات این شورا موتور محرکه دادگستری استان است و اگر عملکرد این شورا به خوبی صورت پذیرد سیاست‌های قوه قضاییه به‌درستی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به صنعتی بودن اصفهان در کشور از مدیران قضایی خواست پرونده‌های جرائم اقتصادی دقیقاً تا حصول نتیجه پیگیری و مدیریت شود.

وی با اشاره به نظارت و تعامل به‌عنوان دو شاخصه مهم مدیریت تصریح کرد: هنر مدیر قضایی این است که این دو مهم را به خوبی در مجموعه تحت نظارت خود مدیریت کند، چرا که تحول با دو عنصر نظارت و تعامل در مدیریت برابر است.

وی افزود: مدیر باید پنج وظیفه برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، فرماندهی و مدیریت به معنای خاص، ایجاد هماهنگی و کنترل را به خوبی انجام دهد.

رییس کل دادگستری استان در پایان با توجه به اینکه 4 درصد آمار زندانیان را محکومان مالی تشکیل می‌دهند، خواست تا با رعایت قانون و با بهره‌مندی از سازوکارهای موجود و بخشنامه‌های ریاست معظم قوه قضاییه در کاهش آمار زندانیان تلاش شود.

گفتنی است در این جلسه از تلاش‌های سیروس افضلی رئیس دادگستری نجف‌آباد، حسین محمدی رییس دادگستری تیران و کرون، سیدرضا سجودی دادستان کاشان، فتح‌الله محمدی فشارکی دادستان برخوار و احسان‌الله محمودی تبار رییس دادگاه بخش باغ بهادران با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2301/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول