اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

تبعیت از ولایت رمز وحدت مذاهب است

امام جمعه چابکسر گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه رمز حفظ وحدت بین مذاهب است.

تبعیت از ولایت رمز وحدت مذاهب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز ‌قاسم‌آبادی بعد از ظهر امروز در جمع روحانیون این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: 12 ربیع‌الاول به روایت مذهب سنی و 17 ربیع‌الاول به روایت مذهب شیعه سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت است که به هفته وحدت نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری این هفته از سوی امام راحل توطئه‌های دشمنان را برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام را ناکارآمد کرد، افزود: هفته وحدت به این معنا نیست که شیعه سنی شود و یا برعکس سنی شیعه شود.

کشاورز قاسم‌آبادی ادامه داد: مسلمانان در موضوعات اساسی زیادی مانند یگانگی خدا، قبله، پیامبر(ص) ، کتاب خدا با هم اشتراک‌های زیادی دارند که باید وحدت در اصول اعتقادی را حفظ کرده و اختلافات فرعی کنار بگذارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در طول تاریخ همواره از اختلافات ما بهره‌برداری کرده‌اند، تصریح کرد: ما باید هوشیاری خود را حفظ کرده و به دشمن اجازه تفرقه‌افکنی و سوء‌استفاده را ندهیم.

امام جمعه چابکسر بر حفظ وحدت و در کنار هم بودن برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و یادآور شد: رمز موفقیت ایران در 35 سال گذشته به واسطه حفظ وحدت و انسجام بین مذاهب و مردم با اطاعت محض از ولایت فقیه بوده است.

وی تصریح کرد: دشمن که از رمز موفقیت ایران اسلامی آگاه شده تلاش می‌کند تا به شیوه‌های مختلف این وحدت را از بین ببرد.

کشاورز قاسم‌آبادی در پایان متذکر شد: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت خود و رهنمودهای مقام معظم رهبری هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمن با صدمه به وحدت ما به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول