اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری جشن وحدت مسلمانان در صومعه‌سرا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا از برگزاری جشن وحدت مسلمانان 28 دی ماه جاری در مصلای این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن وحدت مسلمانان در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید محمود رزمگیر ظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، هفته وحدت را عزت و اقتدار مسلمانان با تمسک به قرآن و سیره پیامبر اکرم (ص) دانست.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در صومعه‌سرا، تصریح کرد: برنامه‌های هفته وحدت با تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مضامین «آشنایی با اهمیت مهرورزی در اسلام» و تحلیل وحدت از دیدگاه امام خمینی (ره) را از برنامه‌های هفته وحدت در صومعه‌سرا ذکر کرد.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت کارگاه آشنایی با شخصیت والای حضرت رسول اکرم (ص) ویژه کودکان در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

رزمگیر از برگزاری جشن وحدت به مناسبت هفته وحدت در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این مراسم روز شنبه 28 دی جاری با حضور مردم در مصلای صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته مبارک وحدت در صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه بهترین حدیث درباره پیامبر اکرم (ص)، برپایی نمایشگاه نقاشی هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی صومعه‌سرا و ارسال پیامکی از احادیث پیامبر اعظم (ص) به صورت انبوه از جمله عناوین برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان است.

وی برپایی نمایشگاه عکس «رسول مهربانی»، اهدای گل و بروشور حجاب به بانوان، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با محوریت «ضرورت وحدت مسلمانان» و... را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به ضرورت تشریح سلسله مباحث معارف و سیره نبوی از دوران کودکی تصریح کرد: این معارف در هفته وحدت به صورت مباحث آزاد در بین اعضای کتابخانه‌ها به همراه اجرای مسابقه متن ادبی «محمد پاک‌ترین بنده خدا» برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی ایستگاه قصه‌های قرآنی ویژه کودکان عضو کتابخانه‌ها، نشست تحلیلی وحدت از دیدگاه امام خمینی (ره)، مسابقه مقاله‌نویسی و تجلیل از اعضای کودک کتابخانه که نام آنها «محمد» است، خبر داد.

ا‌نتهای پیام/84003/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول