اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان زنجان خبر داد

رفع آلودگی 3 منبع آلاینده کانون‌دار در غرب زنجان

مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: آلودگی 3 منبع آلاینده کانون‌دار در غرب زنجان حل شده است.

رفع آلودگی 3 منبع آلاینده کانون‌دار در غرب زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر مهدویانی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با تشکل‌های غیر دولتی با محیط زیست استان زنجان گفت: در گذشته چهار منبع آلاینده کانون‌دار در غرب زنجان فعال بود.

وی با بیان اینکه تاکنون آلایندگی سه مورد با پیگیری‌های محیط زیست حل شده است، ادامه داد: محیط زیست گزارش یک منبع دیگر را نیز در جلسه کارگروه سلامت ارائه می‌کند.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان مشکلات این واحد آلاینده را قابل رفع عنوان کرد و یادآور شد: در صورت تامین منابع مالی مشکل این واحد نیز رفع می‌شود.

وی از فعالیت 2 واحد صنعتی در شرق زنجان که دارای منبع آلاینده هستند، خبر داد و افزود: با پیگیری محیط زیست، یک واحد به هیچ عنوان حق فعالیت در شب‌ها را ندارد.

مهدویانی با اشاره به  ضرورت استفاده این واحد از تکنولوژی جدید تصریح کرد: این واحد باید تجهیزات خود را به‌روز کند.

وی با بیان اینکه کارخانه دیگر نیز قرار است طرح مدیریت پسماند را انجام دهد، یادآور شد: اجرای سیستم‌های آنلاین بر روی خروجی‌ها برای کنترل بوی این کارخانه ضروری است.

این مسئول با اشاره به نقش سمن‌‌ها در محیط زیست گفت: محیط زیست به دنبال استفاده از ظرفیت‌های این تشکل‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف است.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه از توانایی‌های این تشکل‌ها در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر 17 تشکل با این اداره کل همکاری می‌کنند.

مهدویانی با بیان اینکه جلسات مختلفی با این تشکل‌ها در زنجان برگزار می‌شود، افزود: امروز دومین جلسه برگزار شده است.

وی از حضور نماینده تشکل‌های زنجان در برنامه محیط زیست کشور خبر داد و گفت: این برنامه با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می‌شود.

این مسئول تشکل‌های غیردولتی را نمایندگان مردم عنوان کرد و یادآور شد: باید همه مردم حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود بدانند.

انتهای پیام/73003/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول