اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج:

فعالیت‌های انسانی اصلی‌ترین تهدید برای محیط زیست تلقی می‌شود

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج گفت: فعالیت‌های انسانی اصلی‌ترین تهدید برای محیط زیست تلقی می‌شود.

فعالیت‌های انسانی اصلی‌ترین تهدید برای محیط زیست تلقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاطمه اسکندری ظهر امروز در نخستین کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج اظهار کرد: باید برنامه‌ها و راهبردهای اساسی برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: کنترل جمعیت در این کلانشهر و شهرهای همجوار یکی از مهم‌ترین راهکارهایی است که می‌تواند در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی تأثیرات مهمی داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلات زیست محیطی کرج به مرز بحران رسیده است، افزود: برای از بین بردن این مشکلات باید برنامه‌ها و چشم‌اندازهای لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی استفاده از کارشناسان و صاحبنظران و همچنین گروه‌های حافظ محیط زیست در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش آلودگی زیست محیطی استفاده از کارشناسان و به‌کارگیری نظرات و ایده‌های آنان است.

اسکندری توسعه شهرنشینی و تشدید پدیده مهاجرت، رشد فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را در مجموعه عوامل آلودگی‌های زیست محیطی عنوان کرد و افزود: دخالت‌های انسانی در طبیعت گریز‌ناپذیر است اما باید تلاش کنیم تا آسیب به محیط زیست و اکوسیستم به حداقل ممکن برسد و نظارت‌ها در این زمینه تشدید شود.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول