اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

حفاظت از محیط زیست در توسعه صنعتی شهرضا لحاظ شود

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین سیاست‌های توسعه صنعتی شهرضا مبتنی بر رعایت اصول حفاظت از محیط زیست اجرایی شود.

حفاظت از محیط زیست در توسعه صنعتی شهرضا لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: جلوگیری از بروز آسیب‌های گسترده محیطی ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی مستقر در حوزه استحفاظی شهرستان شهرضا همواره جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان بوده است.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری‌های لازم جهت ممانعت از فعالیت کارخانه‌های آلاینده و اتخاذ روش‌های مناسب برای کاهش تأثیرات محیطی واحدهای صنعتی مستلزم درایت و هوشمندی دستگاه‌های مسئول در این حوزه است و امیدواریم متولیان امر با درک اهمیت محافظت از سلامت محیطی نسبت به بررسی مداوم میزان آلایندگی واحدهای صنعتی اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه جلوگیری از بروز تاثیرات مخرب واحدهای صنعتی در دستور کار سازمان محیط زیست قرار دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین قوانین برنامه پنجم توسعه کشور بسترسازی مناسب برای تشویق واحدهای صنعتی به کاهش آلایندگی با به کارگیری روش‌های نوین است و تاکنون اداره کل سازمان محیط زیست استان اصفهان و واحدهای تابع در سطح شهرستان‌ها به شکل جدی در این حوزه خطیر سیاست‌گذاری کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه صعود روند اشتغال‌زایی در سطح شهرستان‌ها شهرضا و دهاقان به دلیل آثار رکود تورمی کشور با مشکلاتی مواجه شده است، اضافه کرد: از آنجایی که سیاست‌های اقتصادی کشور برای سال آینده مبتنی بر رشد اقتصادی مثبت ترسیم شده و از سوی دیگر شاهد ایجاد فضای مناسب برای تبادلات مالی بین‌المللی هستیم انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد ظهور فضای جدیدی در این عرصه خطیر باشیم.

انتهای پیام/63011/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول