اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین تأکید کرد

استفاده از رسانه ملی برای اشاعه فرهنگ محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین بر استفاده از رسانه ملی در راستای تنویر افکار عمومی و اشاعه فرهنگ محیط زیست تأکید کرد.

استفاده از رسانه ملی برای اشاعه فرهنگ محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صدرالدین علیپور ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای ایجاد تعامل بین دو دستگاه اظهار کرد: به منظور مدیریت بحران‌های زیست‌محیطی نیازمند تعامل صدا و سیما هستیم.

وی به موضوع آلودگی محیط زیست و شیوع سرطان‌ها اشاره کرد و افزود: پیشگیری بهتر از درمان است و شهر قزوین با عنایت به وجود صنایع بزرگ و شهرک‌های صنعتی و نیروگاه و با اتفاقات جدید در معرض آلودگی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین بیان کرد: با عنایت به ظرفیت قابل تحمل محیط زیست در این استان باید بیشتر صنایع با تکنولوژی بالا که فاقد آلودگی هستند را به سمت استان قزوین سوق دهیم.

علیپور یادآور شد: در این راستا و به منظور مدیریت زیست محیطی استان باید از ظرفیت صدا و سیما استفاده کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در حفظ محیط زیست باید به آن چیزی که به رفتار محیط زیست مربوط می‌شود توجه کرد و باید جاذبه برای مدیران بالادستی به منظور استفاده از ظرفیت‌ها ایجاد شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در بخشی از سخنان خود به هفته هوای پاک و استفاده از رسانه ملی در راستای تنویر افکار عمومی و اشاعه فرهنگ محیط زیست تأکید کرد.

علیپور خاطرنشان کرد: استفاده از کارهای پایلوت در استان قزوین مورد توجه سازمان محیط زیست در راستای تحقق اهداف کلان محیط زیست کشور است.

ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیما مرکز قزوین ضمن استقبال از برنامه‌ها و سیاست‌های مدیر کل حفاظت زیست استان اظهار کرد: انسان با علم و دانش بیشتر، فضای خدمت بیشتر را فراهم می‌کند.

وی بر تعامل بین محیط زیست و صدا و سیما تأکید کرد و افزود: افق محیط زیست فراگیر است و در این مورد باید به زمینه تحصیلی نیز توجه شود.

مدیرکل صدا و سیما مرکز قزوین ادامه داد: در کارکردهای مختلف می‌‌توان از ظرفیت صدا و سیما و از ظرفیت بعضی ارگان‌ها در حفظ محیط زیست استفاده کرد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول