اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خبر داد

افزایش 20 درصدی بودجه محیط زیست آذربایجان غربی

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه محیط زیست آذربایجان غربی 20 درصد افزایش یافت.

افزایش 20 درصدی بودجه محیط زیست آذربایجان غربی

موید حسینی صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست یک موضوع چند بعدی است که اکثر سازمان‌ها در این مورد نقش دارند.

وی خاطرنشان کرد: بودجه کل کشور انقباضی است، بدین مفهوم که بودجه کشور نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است و به مقدار 194 هزار میلیارد تومان رسیده است با این روند جایگاه ایران در عرصه محیط زیست در هشت سال گذشته 60 پله پایین آمده است.

صدر افزود: بر این اساس ما با بحران‌های زیست محیطی زیادی روبرو شده‌ایم برای این منظور دولت پیشنهاد کرده بودجه محیط زیست استان 20 درصد افزایش یابد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حفاظت از محیط زیست یک موضوع چند بعدی است که تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها باید برای حراست از محیط زیست کمک کنند.

صدر افزود: امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی برای رفع مشکلات حوزه محیط زیست خصوصا خشک شدن دریاچه ارومیه، تالاب‌ها، آلودگی هوا و ... و بحث‌های نگران‌کننده استان در مورد محیط زیست که شاهد آن هستیم انجام شود.

وی افزود: دولت باید توجه ویژه‌ای به محیط زیست داشته باشد و طی سال‌های آینده، مخصوصا سال 93 گام‌های خوبی در این راستا برداشته شود.

انتهای پیام/61001/غ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول