اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان عنوان کرد

رقابت 16 تیم در مسابقات لیگ فوتسال شهدای نهبندان

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان از برگزاری مسابقات لیگ فوتسال شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات 16 تیم از شهر نهبندان و روستاهای این شهرستان شرکت دارند.

رقابت 16 تیم در مسابقات لیگ فوتسال شهدای نهبندان

زهره جهانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مسابقات لیگ فوتسال گرامیداشت شهدای شهرستان نهبندان در سالن ورزشی امامت این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مسابقات 16 تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشتی تا نیمه دوم اسفند سال جاری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان اذعان داشت: تاکنون 30 بازی از سری مسابقات لیگ فوتسال گرامیداشت شهدای نهبندان برگزار شده است که تیم‌های صعودکننده به مرحله یک هشتم مشخص شده‌اند.

جهانی به شش رقابت‌ هفته پنجم مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: در بازی نخست تیم فوتسال داروخانه سینوهه با نتیجه یک بر صفر از سد تیم داروخانه فرهنگیان گذشت و در بازی دوم تیم مسجد الغدیر با نتیجه یک بر دو در مقابل تیم کانون منتظران ظهور(عج) شکست خورد و در بازی سوم تیم روستای بیچند با نتیجه پنج بر یک بر تیم هلال احمر غلبه کرد.

وی ادامه داد: در بازی چهارم از هفته پنجم مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای نهبندان تیم روستای چاهداشی با نتیجه چهار بر سه تیم مجتمع زندان را شکست داد، در بازی پنجم تیم شوسف با نتیجه یک بر صفر بر تیم شهدای هاشم‌زهی غلبه کرد و در بازی ششم تیم شهید آسکتی خوانشرف  با نتیجه هفت بر دو از سد تیم دانشکده معدن نهبندان گذشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان به آخرین رده‌بندی مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای نهبندان اشاره و تصریح کرد: تیم‌های فوتسال داروخانه دکتر فرهنگیان، شهید روشندل اسدآباد، شهید آسکتی خوانشرف، داروخانه سینوهه، کانون منتظران ظهور(عج)، مجتمع زندان، دانشکده صنعت و معدن، هلال احمر، مسجد الغدیر و تیم فوتسال شوسف  در رتبه‌های نخست تا دهم قرار گرفته‌اند.

جهانی یادآور شد: تیم فوتسال داروخانه دکتر فرهنگیان در چهار بازی خود با کسب 12 امتیاز رتبه نخست این مرحله از مسابقات را به دست آورده است و تیم شهدای هاشم‌زهی نیز با چهار بازی و بدون کسب امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول