اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر سال جاری

خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات پرورش اندام شرق کشور است

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام شرق کشور به میزبانی شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 6 استان در دهه فجر سال جاری برگزار می‌‌شود.

خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات پرورش اندام شرق کشور است

محمدامین محمدپرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور انتخاب تیم پرورش اندام خراسان جنوبی برای اعزام به مسابقات منطقه شرق کشور، یک دوره مسابقات تک پرس سینه قهرمانی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات که از 11 تا 13 بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی شهرستان طبس برگزار می‌شود، حدود 56 ورزشکار از شهرستان‌های خراسان جنوبی به مصاف هم می‌روند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اذعان داشت: مسابقات پرورش اندام منطقه شرق کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی شهرستان نهبندان از 19 تا 21 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

محمدپرست ادامه داد: در مسابقات پرورش اندام شرق کشور تاکنون پنج استان سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی آمادگی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

وی از حضور قهرمانان پرورش اندام استان در مسابقات بین‌المللی خبر داد و گفت: ورزشکاران پرورش اندام خراسان جنوبی در رشته تک‌پرس سینه خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان در اردیبهشت‌ماه 93 آماده می‌کنند که امید است با توجه به سوابق قهرمانی این ورزشکاران در مسابقات اخیر آسیایی فیلیپین، شاهد کسب مدال‌آوری آنها برای کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول