اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه:

سرچشمه آمادگی برگزاری جشنواره ملی موسیقی را دارد

مدیر امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: شهر مس آمادگی برگزاری جشنواره موسیقی منطقه‌ای و کشوری را دارد.

سرچشمه آمادگی برگزاری جشنواره ملی موسیقی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدعلی میرافضلی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه دوره جشنواره موسیقی آوای کویر را با همکاری ارشاد برگزار کردیم و این دوره با عنوان جشنواره موسیقی آوای مس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مدت‌ها بود، موسیقی استان در حالت رخوت به سر می‌برد و برنامه خاصی در حوزه موسیقی استان نبود که با پیشنهاد میزبانی مس، فرهنگ و ارشاد نیز استقبال کرد و جشنواره موسیقی آوای کویر در سال‌های 89 تا 91 به میزبانی شهر سرچشمه برگزار شد و اهالی موسیقی استان از آن استقبال خوبی کردند.

مدیر روابط عمومی وامور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه افزود: پس از سه دوره نیازمند بررسی و تحلیل نقاط قوت و ضعف بودیم و طی هم‌اندیشی با حضور اهل فن موسیقی اغلب نظرشان این بود که مس علاوه بر تدارک دیدن برنامه‌ها خودش وارد شود و جشنواره از محدودیت‌های ارشاد رهایی یابد و تمام هنرمندان کارهایشان را ارائه دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: پس از نشست‌ها و جمع‌بندی دیدگاه‌های اهالی موسیقی کمیته فرهنگی سرچشمه به این نتیجه رسید که همه بضاعت‌ها وارد کار شوند و هنر خود را ارائه دهند.

میرافضلی به استقبال حوزه هنری و اعلام آمادگی آن اشاره و ابراز داشت: تجربه برگزاری جشنواره با حوزه هنری با هدف فراگیر بودن در سطح استان بدون لحاظ سلیقه خاص و هم استفاده مردم از موسیقی سالم و فاخر برگزار می‌شود.

وی افزود: 14 و 15 اسفند جشنواره خوبی برگزار می‌کنیم که هم به نفع اهالی موسیقی و هم شهروندان سرچشمه است و داوری‌های این جشنواره با شاخص‌های روشن است و هنرمندان فارغ از گرایش‌ها و سلیقه‌ها در این جشنواره شرکت می‌کنند.

مدیر امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، رقابت برای حرفه‌ای شدن هنرمندان را در این جشنواره از اهداف خواند و تصریح کرد: مس آمادگی میزبانی جشنواره منطقه‌ای و حتی کشوری را هم دارد، اما اصل مطلب این است که موسیقی استان را دریابیم.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول