اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

جشنواره موسیقی کشوری در محلات برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره موسیقی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

جشنواره موسیقی کشوری در محلات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی قاسمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: این جشنواره به صورت کشوری با محوریت دهه فجر در شهرستان محلات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در ستاد دهه فجر استان، کمیته فرهنگی و هنری ستاد بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این راستا این کمیته برنامه‌هایی را برای این دهه برنامه‌ریزی کرده است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: بزرگداشت و اجرای برنامه‌های دهه فجر موجب زنده نگه داشتن و احیای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران می‌شود و باید با شکوه خاصی برگزار شود.

قاسمی ادامه داد: در 22 بهمن‌ماه سال 57 بزرگترین انقلاب قرن به رهبری امام خمینی(ره)، پشتیبانی مردم و خون پاک شهدا به سرانجام پیروزی رسید و امروز این انقلاب به الگوی تمام کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

وی، برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب به صورت سراسری با حضور 400 ناشر از سراسر کشور، برگزاری جنگ شادی به مدت 10 روز در ایام دهه فجر در فرهنگسرای آئینه اراک، برگزاری مسابقات کتابخوانی، حضور گسترده هنرمندان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری شب شعر خاطره، اجرای برنامه‌های دهه فجر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، مسابقات عکس انقلاب، نمایشگاه عکس در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن و... را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دهه مبارک فجر، تجلی عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران است، عنوان کرد: دهه فجر از روزهای ماندگار، تاریخی و نقطه عطف انقلاب اسلامی است که برای همیشه ضبط و ثبت شده است.

قاسمی افزود: در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن‌های ویژه این دهه با شکوه وصف ناشدنی در این استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/87010/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول