اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هنری اداره کل ارشاد استان زنجان:

نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مجید کامیار اظهار داشت: نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی با همکاری انجمن موسیقی استان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاریخ 12 تا 18 بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره موسیقی گروه نوازی شامل تمام گونه‌های موسیقی سنتی، ایرانی، موسیقی پاپ و عاشقی و غیره خواهد بود، افزود: این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری این جشنواره گفت: پنج گروه از این گروه‌ها به مرحله اصلی مسابقه راه می‌یابند.

این مسئول در پایان با اشاره به اجرای هر گروه در روزهای برگزاری جشنواره اذعان داشت: هر گروه در روز دو اجرا خواهد داشت که همگی این اجراها بعدازظهرها با حداقل اجرای یک ساعته همراه خواهد بود.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول