اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد راور:

انجمن موسیقی راور راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور گفت: انجمن موسیقی برای سازماندهی هنرمندان موسیقی، آموزش و برگزاری برنامه‌های موسیقی راه‌اندازی می‌شود.

انجمن موسیقی راور راه‌اندازی می‌شود

ایمان محمدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر به هنرمندان، انجمن موسیقی در محل مجتمع فرهنگی هنری رضوی راور راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده این انجمن در بخش‌های سازماندهی هنرمندان موسیقی، آموزش و برگزاری برنامه‌های متنوع موسیقی در سطح شهرستان و استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور ابراز داشت: انجمن موسیقی به آموزشِ تئوری و مبانی نظری موسیقی، نوازندگی سازهای ایرانی و جهانی، سولفژ، سرایش و تربیت شنوایی، آواز پاپ و کلاسیک می‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده کلاس‌های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای موسیقی، هنرهای سنتی و صنایع دستی و هنرهای نوشتاری و ادبی در آینده نزدیک در محل مجتمع فرهنگی هنری رضوی راور راه‌اندازی می‌شود.

محمدآبادی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت آموزش و پرورش راور‌ انجمن دانش‌آموزی شعر و داستان در سال‌ جاری تحصیلی راه‌اندازی می‌شود در این طرح دانش‌آموزان مستعد، شناسایی و طی یک فراخوان عمومی ثبت‌نام و سازمان‌دهی می‌شوند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با استمرار همکاری این دو نهاد فرهنگی زمینه برای تشکیل سایر انجمن‌های هنری و دانش‌آموزی فراهم شود.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول