اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از آیین‌های خاکسپاری اموات در چهاردهم دی ماه در بهشت زهرا (س) گزارش می‌دهد

از حضور سفیران و مسئولان وزارت امور خارجه تا هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی

آرامستان بهشت زهرا (س) امروز شاهد آیین خاکسپاری افرادی همچون همسر سفیر فلسطین، پیشکسوت موسیقی و ... بود.

از حضور سفیران و مسئولان وزارت امور خارجه تا هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امروز آرامستان بهشت زهرا (س) میزبان سفرا، کارداران کشورها، مسئولان وزارت امور خارجه، پیشکسوتان عرصه هنر، هنرمندان و ... بود که برای شرکت در آیین خاکسپاری افراد مختلف در این مکان حضور یافته بودند.

قطعه 255 آرامستان بهشت زهرا (س) شاهد حضور سفرا، کارداران و مسئولان دفتر رئیس‌جمهور، وزارت امور خارجه و ... بود که برای شرکت در آیین خاکسپاری مرحومه دلال الاعرج، همسر سفیر فلسطین در تهران در این مکان حضور یافته بودند.

مرحومه دلال الاعرج، همسر صلاح زواوی، سفیر فلسطین که روز سه‌شنبه دهم دی ماه سال‌جاری به دیار باقی شتافت و سپس به آرامستان بهشت زهرا (س) منتقل شد و طی مراسمی به‌طور امانت در قطعه 255 این آرامستان آرام گرفت.

این گزارش حاکی است، سفیر کشورهای امارات، لیبی، قطر، بحرین، تونس، مالزی، عراق، سودان، تاجیکستان، ازبکستان، رئیس دفتر حافظ منافع مصر، نمایندگان برخی کشورهای اسلامی، کاردار کویت و الجزایر، همسر سفیر کومور، مسئولان وزارت خارجه و دفتر رئیس‌جمهور کشور در آیین خاکسپاری همسر سفیر فلسطین حضور داشتند.

پیشکسوت موسیقی ایران در منزل ابدیش آرام گرفت

قطعه هنرمندان آرامستان بهشت زهرا (س) نیز امروز میزبان پیشکسوتان عرصه هنر و هنرمندان بود.

پیکر حسین یوسف زمانی، پیشکسوت موسیقی و نوازنده ویلن امروز بر روی دوش اهالی هنر تشییع شد.

پیکر آهنگساز پیشکسوت با حضور اهالی هنر صبح امروز از مقابل تالار وحدت تشییع و پس از آن به بهشت زهرا (س) منتقل شد و با حضور هنرمندان در بهشت زهرا (س) تشییع و در خانه ابدیش در قطعه هنرمندان این آرامستان آرام گرفت.

حسین یوسف زمانی یکم شهریور ماه سال 1312 هجری خورشیدی در سنندج چشم به جهان گشود و پس از گذراندن دوره آموزش موزیک نظام از سال 1337 به تهران رهسپار شد علی‌رغم همکاری با ارکسترهای رادیو ایران با درجه ممتازی از کنسرواتور عالی موسیقی فارغ‌التحصیل شد و ضمن تلاش‌های مستمر 50 ساله خود در حوزه موسیقی و خلق آثار بی‌کلام مختلف سه‌شنبه دهم دی ماه پس از یک دوره بیماری به لقاء‌الله پیوست.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول