اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دوم تا چهارم بهمن‎ماه

گروه موسیقی «ایرانی» در گرگان روی صحنه می‎رود

از دوم تا چهارم بهمن‎ماه سال جاری گروه موسیقی ایرانی در گرگان به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

گروه موسیقی «ایرانی» در گرگان روی صحنه می‎رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرپرست گروه موسیقی«ایرانی» عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص اجرای این گروه در روزهای آینده اظهار داشت: کنسرت بزرگ گروه موسیقی «ایرانی» از دوم تا چهارم بهمن‎ماه سال جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

پژمان طاهری ادامه داد: یکی از تفاوت‎ها و ویژگی‎های این گروه موسیقی این است که تمام نوازنده‎های این گروه گرگانی هستند.

وی گفت: خواننده این گروه محمود صالحی است که نخستین کار خوانندگی جدی وی محسوب می‎شود.

طاهری بیان کرد: این خواننده جوان موفق شد در جشنواره «جوان» مقام نخست را کسب کند که با توجه به اعتبار داوران این جشنواره این یکی از موفقیت‎های بسیار مهم و بزرگ محمود صالحی است.

سرپرست گروه موسیقی «ایرانی» خاطرنشان کرد: برنامه‎های اجرایی این گروه در دو بخش خواهد بود که در بخش اول آهنگ‎ها از منظومه آوازهای چگور و اشعار شاعرانی همچون مهدی اخوان ثالث و آهنگسازی اردوان طاهری به اجرا در خواهد آمد.

طاهری تاکید کرد:‎ در بخش دوم نیز تعداد بیشتری از این قطعات ساخته خودم و اشعار محمدرضا شفیع، مهدی اخوان ثالث، محمدعلی بهمنی، فریدون مشیری و یک غزل از شاعر جوان فاضل نظری اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به عنوان این اجرا که «بار دیگر شهری که دوست می‎داشتم» گفت: این نام و عنوان را به دلیل علاقه‎ای که به گرگان داشتم و دوری 23 ساله‎ای که از این دیار برایم به دلیل حضور در خارج از کشور بود انتخاب کردم.

طاهری در پایان متذکر شد: در این 23 سال به ایران می‎آمدم اما حضورم در ایران و بعضا در گرگان بیشتر از سه روز طول نمی‎کشید اما اینبار آمدم و توانستم با سختی‎هایی که با تمامی اعضای این گروه متحمل شدیم و با تلاش شبانه‎روزی آماده این اجرا شویم.

انتهای پیام/83004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول