اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان خبر داد

رضایتمندی 70 درصدی زنجانی‌ها از برنامه‌های صداوسیما

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان از رضایتمندی 70 درصدی مردم استان زنجان از برنامه‌های صداوسیما خبر داد.

رضایتمندی 70 درصدی زنجانی‌ها از برنامه‌های صداوسیما

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به جایگاه شبکه استانی اشراق در بین سایر مراکز صداوسیما از رضایتمندی 70 درصدی مردم استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نظرسنجی مستمر در دوره‌های سه ماهه و رصد نظر مخاطبان در حوزه‌های سیما، صدا و خبر در برخی از بخش‌ها از جمله سیما تا حدود 73 درصد نیز مخاطب داشته و شبکه اشراق همواره جزو پنج شبکه پرمخاطب استانی قرار دارد.

وی با اشاره به تنوع سلایق ساکنان نواحی مختلف استان، برنامه‌سازی را بر این اساس امری دشوار ولی حائز اهمیت و یک ظرفیت دانست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اعلام اینکه تعدد شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال تأثیر مشهودی در افزایش بینندگان دارد، اضافه کرد: هم‌اکنون همه مراکز شهرستان‌ها و شهرهای استان زیر پوشش سیگنال رسانه دیجیتال هستند و تنها 13 درصد از مناطق استان به دلیل پراکندگی جمعیت فاقد این پوشش هستند که این مسئله حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس را می‌طلبد.

این مسئول با اشاره به جلسات برگزار شده با گروه‌های نمایشی از تمایل این مرکز برای بهره‌مندی از همه هنرمندان استان در تولید برنامه‌های مختلف خبر داد و افزود: اخیراً برنامه‌هایی با مضمون طنز توسط همین هنرمندان در مرکز تهیه و از شبکه نسیم پخش شده است.

وی از برنامه‌های، آلاچیق، سبزه‌میدان، شریعت یولی، شاپرک و کندلرگوروشی سابق به عنوان پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تولیدی مرکز نام برد.

صفری با اشاره به وضعیت کنونی حوزه نمایش در استان تصریح کرد: بهبود و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این حوزه نیازمند حمایت سایر ارگان‌های فرهنگی مسئول است.

انتهای پیام/2308/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول