اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور انعکاس مناسب برنامه‌های هفته کتاب عنوان شد

قدردانی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از صدا و سیمای استان

مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای این استان در برگزاری برنامه‌های بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی با اداره‌کل کتابخانه های عمومی همکاری و ارتباط بسیار مناسبی داشت.

قدردانی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از صدا و سیمای استان

نادر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به میزان همکاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: همکاری مجموعه صدا و سیما در مجموعه‌های مختلف خبری و تولیدی در هفته کتاب قابل تحسین است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همکاری خوب صدا و سیما در هفته کتاب، عنوان کرد: این همکاری و تعامل موجب شد که امسال نیز طرح و برنامه کتابخانه‌های عمومی جهت مطالعه مفید به نحو مناسب به جامعه مردم معرفی و راهکارهای لازم ارائه شود.

حسینی خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در هفته کتاب با حضور، برقراری ارتباط تلفنی و مصاحبه در رسانه ملی برنامه‌های هفته کتاب را با فرصت زمانی مناسب تشریح و گزارش کامل از عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان را به اطلاع‌ عموم برسانیم.

وی تأکید کرد: با همکاری خوب صدا و سیمای استان نهاد کتابخانه‌های عمومی طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد فرهنگی علمی در سطح کشور و به تبع آن استان را به بهترین نحو مناسب اطلاع‌رسانی کردیم.

حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و دست‌اندرکاران شبکه استانی دنا، بیان داشت: ترویج فرهنگ مطالعه با همکاری این رسانه ملی بسیار سریع‌تر و مناسب‌تر صورت گرفت.

این مسئول با تأکید بر این‌که برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتاب‌خوانی در طول سال به ویژه در مناسبت‌های خاص از جمله هفته کتاب نیازمند همکاری مجموعه صدا و سیما هستیم، ابراز داشت: در هفته کتاب سال جاری صدا و سیمای استانی دنا نهایت همکاری با نهاد کتابخانه ها را داشتند.

وی یادآور شد: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، یار مهربان، هم‌ولایتی سلام، پیام استان، استان و توسعه، پسینا پسین، خانواده، غنچه‌إگلا و... از جمله برنامه‌های بودند که تاکنون همکاری صمیمانه‌ای به منظور ترویج فرهنگ مطالعه مفید با کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در طول هفته کتاب با ارتباط مستقیم، حضور زنده، مصاحبه، نشست مطبوعاتی، ارتباط با واحد خبر مرکز استان و ... حول سه محور معرفی طرح و برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، تشریح برنامه‌های هفته کتاب در استان و ارائه گزارش و عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان گفت‌وگو و اطلاع‌رسانی کردیم.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول