اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

صدا و سیما تنها به دنبال اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق است

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دستگاه اطلاع‌رسان در حوادث و بحران‌ها تنها به دنبال اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق است که این به معنای مچ‌گیری و بزرگنمایی نیست.

صدا و سیما تنها به دنبال اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف افشارنیا عصر امروز در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به برخی از انتقاداتی که شهردار یاسوج مبنی بر بزرگنمایی صدا و سیما در جریان برف اخیر مطرح کرد، اظهار داشت: باید بپذیریم که در برف اخیر غافلگیر شدیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر امروز مدیر دستگاهی از اطلاع‌رسانی ما گلایه‌مند است ما آن را به پای خستگی آن‌ها در خدمات‌رسانی این چند روزه می‌نویسیم و هیچ‌گاه به فکر زیر سؤال بردن این خدمات نیستیم.

افشارنیا، رسانه را نیز خالی از ضعف ندانست و گفت: در برابر کارهای خوب و ارزنده‌ای که انجام می‌شود ممکن است نقاط ضعفی هم وجود داشته باشد و مهم این است که مسئولان شجاعت عذرخواهی را داشته باشند.

این مسئول ارشد اطلاع‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه‌های پخش شده از صدا و سیمای مرکز استان و رویکردی که در این خصوص اتخاذ شد، تصریح کرد: بنا نداشتیم که برنامه چالشی پخش کنیم و حتی در این خصوص به استاندار محترم هم توضیح دادم که برای جلوگیری از هر گونه شائبه‌ای تصاویر مربوط به برف سنگین یاسوج و مشکلاتی که از این رهگذر برای مردم ایجاد شد از شبکه‌های سراسری پخش نشد و این رویکرد ما برای جلوگیری از هر گونه شائبه‌ای بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با نشان دادن فلاشی که در آن تصاویر مربوط به برف شهر یاسوج و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده، تصریح کرد: همه مستندات در این فلاش وجود دارد و اگر ستاد بحران بخواهد هم اکنون آن را به نمایش می‌گذاریم تا همه به مشکلاتی که ایجاد شده بیشتر پی ببرند.

وی خطاب به شهردار یاسوج گفت: هدف ما در این گونه حوادث بزرگنمایی و مچ‌گیری نیست و اگر برنامه‌ای از صدا و سیما پخش می‌شود همه برای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف است که مردم از ما چنین انتظاری دارند.

این مسئول، یکی از مشکلاتی که اکنون در استان و در هنگامه حوادث وجود دارد را مربوط به تعامل ضعیف میان دستگاه‌ها دانست و گفت: باید اختلافات را کنار بگذارند و از مشکلاتی که گاهاً با هم دارند در این بحبوحه صرف‌نظر کنند تا مشکلات مردم زودتر و بهتر برطرف شود.

وی، منکر خدمات دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی و شهرداری در این دو روز نشد و در همین خصوص با انتقاد از کارهای نصفه و نیمه، عنوان کرد: وقتی در جاده‌ای مثل کاکان و با وجود پیست اسکی و رفت و آمد زیاد تنها به اندازه عبور یک خودرو برف‌روبی می‌شود، معلوم است که برای مردم دردسر ایجاد شده و ترافیک سنگین به وجود می‌آید.

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر کمبودی نبود که مردم گلایه نمی‌کردند و اگر این فیلم و تصاویر را نمایش دهیم معلوم می‌شود که هنوز پس از چند روز وضعیت مانند روز اول است.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول