اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اربعین امسال صورت گرفت

پخش 270 دقیقه عزاداری مردم انار از صدا و سیما

عزاداران شهرستان انار در اربعین حسینی 270 دقیقه میهمان شبکه‌های سراسری و شبکه استانی سیمای مرکز کرمان بودند.

پخش 270 دقیقه عزاداری مردم انار از صدا و سیما

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شور حسینی مردم سوگوار انار در روز اربعین به مدت 100 دقیقه از شبکه استانی کرمان، 60 دقیقه از شبکه شما، 50 دقیقه از شبکه دو سیما و به مدت 20 دقیقه از شبکه‌های یک، سه و قرآن به صورت جداگانه به تصویر کشیده شد.

وی خاطر نشان کرد: پخش 55 دقیقه سوگواری مردم باغین، سیرجان، شهداد و گلزار شهدای کرمان، پخش مستندهای شور عشق و شبیه‌خوانی، یادواره شهدای کوهبنان و ارتباط 60 دقیقه‌ای با شبکه شما از دیگر برنامه‌های شبکه استانی سیمای مرکز کرمان برای مضاعف کردن حال و هوای حسینی و عاشورایی مخاطبان این شبکه و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی بوده است.

*«بچه‌ها مسابقه» مسابقه‌ای برای بچه‌های کرمانی

«بچه‌ها مسابقه» مسابقه‌ای جالب و دیدنی از گروه کودک و نوجوان سیمای مرکز کرمان است که با هدف آموزشی، سرگرمی و تفریحی و ارتقای مهارت‌های فردی و افزایش تمرکز بین دانش‌آموزان مدارس مختلف برگزار می‌شود.

این برنامه به مدت 30 دقیقه شنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

عوامل این برنامه شامل لیلا معتمد تهیه‌کننده، مژگان برادران مدیر برنامه، علیرضا نجیب‌زاده و پرستو عرفانی کارگردانان هنری و عبدالطاهر بهزادی کارگردان تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول