اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی منوجان:

مدارس بهترین فضا برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان گفت: مدارس بهترین فضا برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر است.

مدارس بهترین فضا برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: امسال نسبت به برنامه‌های سال قبل دهه فجر باید دقت بیشتری داشته باشیم و به کیفیت برنامه‌ها توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌هایی که در ستاد دهه فجر تشکیل می‌شود، فعالیت جدی داشته باشند، عنوان کرد: همه ادارات باید در این کار سهیم باشند و اگر مسئولان به این برنامه‌های اهمیت بدهند، مردم هم اهمیت می‌دهند.

وی بیان داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که شکرگزار این نظام و انقلاب باشیم و باید برنامه‌های خود را در جشن پیروزی انقلاب به طور شایسته انجام دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان با اشاره به نقش کلیدی شوراها و دهیاری‌ها در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، تصریح کرد: بهترین فضا برای برگزاری این جشن‌ها مدارس است و هیئت‌های مذهبی به صورت ویژه در این ایام حضور داشته باشند.

جمشید سراجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان متذکر شد: انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمات الهی است که خداوند بر ملت ایران توسط حضرت امام (ره) ارزانی داشت و مردم نقش اساسی در پیروزی آن داشتند.

وی با تأکید بر تبیین آثار و برکات انقلاب در ایام‌الله دهه فجر، بیان داشت: ما باید ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) از جمله شجاعت، تیزبینی و دوراندیشی امام را به جامعه هدف که دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، تبیین کنیم.

مدیر آموزش و پرورش منوجان عنوان کرد: همچنین باید نقش ولایت را در پیروزی انقلاب به دانش‌آموزان گوشزد کرده و نباید بگذاریم، آرمان‌های انقلاب و نظام به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/80006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول