اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابلسر:

برنامه‌های دهه فجر متناسب با ارزش‌های انقلاب اجرا شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابلسر گفت: برنامه‌ها در ایام دهه فجر باید متناسب با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا شود.

برنامه‌های دهه فجر متناسب با ارزش‌های انقلاب اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام حسینعلی شکری امشب در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد با بیان اینکه در 10 سال اول انقلاب دستاوردهای انقلاب به‌صورت گسترده و خودجوش به نمایش گذاشته می‌شد، افزود: در ایام‌الله دهه فجر نمایشگاهی دایر و در آن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری جشنواره فیلم عمار در ایام‌الله دهه فجر اذعان داشت: برنامه‌ها در این ایام باید متناسب با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا شود.

این مسئول به اجرا و نمایش تئاتر شهر، برگزاری جنگ شادی، فراخوان مقاله و دل‌نوشته خاطرات دوران انقلاب در این ایام اشاره کرد و گفت: برای ورود به دهه مبارک فجر در روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ساعت 9 صبح رژه موتورسواران در این شهرستان انجام می‌شود.

شکری با اعلام اینکه یوم‌الله 22 بهمن باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود، اذعان داشت: هرچه این آیین باشکوه‌تر برگزار شود، می‌توان با ثبات و اقتدار انقلاب اسلامی نسبت به مبارزه با استکبار برای دیگر کشورهای جهان الگو باشیم.

انتهای پیام/86010/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول