اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس:

16 کمیته ستاد دهه فجر در فردیس فعال شد

امام جمعه فردیس از فعال شدن کمیته‌های ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده در دهه فجر امسال 16 کمیته دهه فجر فعال‌سازی شده است.

16 کمیته ستاد دهه فجر در فردیس فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: تبیین ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل امروز یکی از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر است.

وی با بیان این که باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی دستاوردهای دوران انقلاب را بیش از گذشته در بین نسل امروز تبیین کرد گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای بسیار بزرگی است که باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی علاوه بر حفظ این دستاوردها در انتقال آن به نسل امروز نیز تلاش کنیم.

ایمانی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز توانسته به پیشرفت‌های بسیاری دست پیدا کند افزود: در سایه این انقلاب کشور امروز توانسته در عرصه‌های مختلف به خودکفایی و پیشرفت برسد و می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند.

وی این توسعه و پیشرفت امروز کشور را مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های جوانان و نوجوانانی دانست که در دوران انقلاب به مبارزه با رژیم پهلوی پرداختند و با ریختن خود خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

امام جمعه فردیس یکی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر را برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و گفت: برای این که بتوانیم این مراسم را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی اندیشیده خواهد شد.

در ادامه این نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس نیز طی سخنانی  بر انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل امروز تأکید کرد و ادامه داد: برای این که بتوانیم اهداف خود را در این زمینه محقق سازیم باید ارزش‌های انقلاب را به درستی در بین نسل امروز نهادینه کنیم.

حجت‌الاسلام شمس‌الله فلاح افزود: در این راستا دهه فجر فرصت بسیار ویژه‌ای است تا بتوانیم اهداف انقلاب را به نسل امروز انتقال دهیم.

وی با اشاره به این که اجرای برنامه‌های فرهنگی در رسیدن به اهداف مورد نظر می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد افزود: استفاده از افرادی که در دوران انقلاب حضوری موثر داشتند و بیان خاطرات آنان از دوران انقلاب نیز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

انتهای پیام/2302/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول