اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان اعلام کرد

عناوین روزهای دهه مبارک فجر

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان عناوین روزهای دهه مبارک فجر و خط کلی برنامه‌های قشر دانشگاهی برای این ایام را اعلام کرد.

عناوین روزهای دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا مجردی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد دهه فجر کردستان اظهار کرد: شهدا نهال انقلاب را آبیاری و تبدیل به درختی تنومند کردند که از گزند دشمنان در امان است.

وی با تأکید بر اینکه باید مراسمات امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی درست نسبت به انجام این امر مهم مبادرت ورزید.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان افزود: ستاد مرکزی برگزاری این برنامه‌ها با توجه به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی شعار اصلی این دهه را پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ذکر کرد.

مجردی افزود: روز شنبه 12 بهمن به نام امام، ولایت و رهبری، روز یکشنبه 13 بهمن به نام انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ هنر و تمدن اسلامی، روز دوشنبه 14 بهمن به نام انقلاب اسلامی، خودباوری نهضت ملی و امید به آینده نامگذاری شده است.

وی افزود: روز سه‌شنبه 15 بهمن به نام انقلاب اسلامی، گفتمان دینی تثبیت ارزش‌های الهی و عدالت‌گستری، روز چهارشنبه 16 بهمن به نام انقلاب اسلامی، مردمسالاری دینی، پیشرفت و توسعه متوازن نامگذاری شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان خاطرنشان کرد: 17 بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی ایمان، جهاد و شهادت، 18 بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی، اتحاد ملی وحدت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی نامگذاری شده است.

مجردی خاطرنشان کرد: 19 بهمن به نام انقلاب اسلامی، دفاع همه‌جانبه و اقتدار و امنیت ملی، 20 بهمن به نام انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان نامیده شده است.

وی تصریح کرد: روز 21 بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده و روز 22 بهمن به نام انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامیده شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان افزود: عنوان و ارتباط روزها در تصمیم‌گیری برای اجرای برنامه‌ها مهم است و باید در سال‌جاری با توجه به تغییر رویکرد در سیاست خارجی حساسیت و دقت بیشتری در برگزاری برنامه‌های داشته باشیم.

مجردی خاطرنشان کرد: هدایت برنامه‌ها به سمت استفاده از اعضای هیئت علمی و دانشجو محوری به منظور علمی ‌کردن برنامه‌ها یک ضرورت است که باید به طور کامل نسبت به اجرای این مهم اقدام کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر توسط دانشجویان و اساتید و کارمندان تمام دانشگاه‌های استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول