اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

گرامیداشت باشکوه دهه فجر نشانه اقتدار انقلاب است

امام جمعه جیرفت گفت: هر چه آیین گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر برگزار شود، ثبات و اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا بیشتر می‌شود.

گرامیداشت باشکوه دهه فجر نشانه اقتدار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: عمده کار دهه فجر که باید با صلابت و شکوه برگزار شود، راهپیمایی 22 بهمن است.

وی با بیان اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جزو ایام‌الله است، افزود: اراده خداوند همیشه بر همه ابزارها و اسباب غالب می‌شود و در طول تاریخ هم این اتفاق رخ داده است.

عسکری با اشاره به قصه زندگی حضرت موسی (ع) در قرآن کریم و اینکه از این داستان درس‌های زیادی می‌توان گرفت، تصریح کرد: در سال 57 شاه و ایادی آمریکا و تمام استکبار امکانات خود را به کار گرفتند تا قیام امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی شکل نگیرد، اما همه علل مادی از بین رفتند و سرمنشاء تحول انقلابی در ایران اسلامی شد.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: 22 بهمن ماه باید الگویی برای مظلومان در بند باشد که تاکنون هم این‌گونه بوده است، اما باید آن را زنده نگه داشت و هر چه این آیین باشکوه‌تر برگزار شود، می‌توان با ثبات و اقتدار انقلاب اسلامی نسبت به مبارزه با استکبار برای دیگر کشورهای جهان الگو باشیم.

انتهای پیام/80002/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول