اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردیس تاکید کرد

اولویت برنامه‌های دهه فجر بصیرت افزایی نسل امروز

فرماندار فردیس گفت: بصیرت افزایی نسل امروز نسبت به وقایع انقلاب مهمترین اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد.

اولویت برنامه‌های دهه فجر بصیرت افزایی نسل امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، مهدی مهرور ظهر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصتی است تا نسل امروز بیش از گذشته با آرمان‌های شهدای انقلاب و امام راحل آشنا شوند و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنند.

این مسئول با بیان این که مردم در دهه فجر تجدید میثاقی با ولایت نیز خواهند داشت افزود: تبیین ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود.

فرماندار فردیس با بیان این که در دوران انقلاب جوانان و نوجوانان بسیاری برای دفاع از ارزش‌ها به مقابله با رژیم منفور پهلوی پرداختند و در این راه شکنجه‌های بسیاری را دیدند.

مهرور ادامه داد: حفظ آرمان‌های شهدای انقلاب و احترام به آنان نیز از مهمترین وظایف نسل امروز است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که باید برنامه‌ریزی‌ها بیشتر به سمت حفظ آرمان‌های انقلاب پیش برود افزود: بیان خاطرات دوران انقلاب و از خودگذشتگی‌های جوانان در آن زمان می‌تواند ما  را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

این مقام مسئول با بیان این که کمیته‌های تشکیل شده برای اجرای برنامه‌های این دهه باید از تمام توان خود برای باشکوه برگزار کردن ایام الله دهه فجر به کار گیرند افزود:  بصیرت افزایی و آگاه بخشی بیشتر مردم به خصوص جوانان نسبت به اهداف انقلاب از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه‌های دهه فجر باشد.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول