اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

سومین پیست موتورسواری زنجان در طارم راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت دو پیست موتورسواری در زنجان گفت: با اقدامات انجام شده سومین پیست هم در طارم راه‌اندازی می‌شود.

سومین پیست موتورسواری زنجان در طارم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعدازظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان زنجان از وجود دو پیست موتورسواری در سطح استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: این پیست‌ها با همکاری بخش خصوصی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی پیست سوم موتورسواری در طارم اضافه کرد: به محض فراهم شدن امکانات این پیست هم راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به ایجاد فضای امن برای فعالیت ورزشکاران علاقه‌مند به موتورسواری در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده حادثه قابل ملاحظه‌ای در سطح استان زنجان در این ورزش گزارش نشده است.

این مسئول راهکار ایجاد فضای امن در حوزه ورزش موتورسواری را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دانست و ابراز داشت: در صورت برنامه‌ریزی اصولی در ورزش موتورسواری می‌توان به قهرمانی ورزشکاران زنجانی در این رشته ورزشی امیدوار بود.

رحمانی با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی سابقه قهرمانی در 23 رشته ورزشی را دارند، ادامه داد: فراهم شدن زمینه و بستر موتورسواری در زنجان به قهرمان‌ شدن در این رشته کمک می‌کند.

وی موتورسواری را ورزشی گران و هزینه‌بر توصیف کرد و گفت: جوانان بیشترین مخاطبان این رشته ورزشی را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به محدودیت‌های موجود در ورزش موتورسواری اشاره کرد و یادآور شد: هماهنگی‌ها نقش مهمی در کاهش مشکلات دارد.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول