اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی «نماز شایستگان» در زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: دوره آموزش نماز تحت عنوان «نماز شایستگان» در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی «نماز شایستگان» در زنجان

سعید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد اقامه نماز زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌کند.

وی به برگزاری دوره آموزش نماز تحت عنوان «نماز شایستگان» اشاره کرد و بیان داشت: این دوره آموزشی برای دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت 12 ساعت برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

این مسئول برگزاری دوره آموزشی عمومی نماز ویژه خانواده‌های دانش‌آموزان استان زنجان را از برنامه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز اعلام کرد و افزود: این دوره به مدت 8 ساعت برای والدین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

ناصری آموزش کوتاه مدت تربیت مبلغ نماز را از دیگر برنامه‌های آموزشی اعلام کرد و گفت: این دوره آموزشی برای ائمه جماعت مدارس استان زنجان به مدت 24 ساعت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش کوتاه مدت مبلغ نماز تحت عنوان «مفتاح» اجرا می‌شود، اذعان داشت: این دوره یک یا دو سال در مشهد برگزار شد اما هم اکنون با تلاش مسئولان در طول دو سال گذشته در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه دوره آموزشی رابطین دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است، اضافه کرد: این دوره آموزشی به مدت 18 ساعت در آذر ماه امسال توسط شهرداری زنجان برای 100 نفر از رابطین دستگاه‌ها اجرا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هر دستگاه اجرایی یک رابط نماز دارد، ادامه داد: به رابط نماز چگونگی دعوت همکاران و کارمندان ادارات به سمت نماز و ویژگی‌های نماز آموزش داده می‌شود.

ناصری دوره آموزشی مدیران ارشد استان زنجان را یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز اعلام و خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی به مدت هشت ساعت و چهار ساعت حضوری و چهار ساعت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف ستاد اقامه نماز استان زنجان در جذب و ایجاد علاقه آحاد جامعه موثر باشد.

انتهای پیام/73008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول