اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت اهالی روستا

آب شرب سالم روستای جوره‌کندی در زنجان تامین شد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان گفت: آب شرب سالم روستای جوره‌کندی در زنجان با مشارکت اهالی روستا تامین شد.

آب شرب سالم روستای جوره‌کندی در زنجان تامین شد

رحمت‌الله دانشمندخسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: روستای جوره‌کندی از توابع شهرستان زنجان با همکاری اهالی روستا، بسیج سازندگی سپاه منطقه و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از آب شرب سالم بهره‌مند شد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت روستاییان در حوزه آبرسانی کمک بزرگی به مجموعه آبفار استان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشارکت مردم در زمینه آبرسانی بیشتر شده و این جای بسی خرسندی است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان با بیان اینکه روستای جوره‌کندی با 103 خانوار از آب شرب سالم بی‌بهره بود، تصریح کرد: اهالی روستای مذکور با 450 نفر جمعیت و مشارکت خود اهالی اکنون در طول شبانه‌روز از این موهبت الهی بهره‌مند است.

این مسئول افزود: اهالی روستای جوره‌کندی با مشارکت شرکت آبفار استان زنجان و بسیج سازندگی اقدام به احداث هشت مترمکعب حوضچه، یک کیلومتر خط انتقال و احداث شبکه توزیع به طول سه کیلومتر شبکه توزیع کرده است.

دانشمندخسروی با اشاره به اینکه 70 درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است، اذعان داشت: همچنین در این طرح احداث منبع تامین فشار آب با 35 هزار لیتر گنجایش، بازسازی و تعمیر منبع 50 متر مکعبی و 100 فقره کنتور آب به مشترکین واگذار شده است. 

وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را رقمی بالغ بر 700 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: عمده اعتبار ریالی این طرح بر عهده اهالی روستا بوده که با مشارکت خود، شرکت آبفار را در زمینه آب‌رسانی یاری رساندند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان در پایان متذکر شد: شرکت آبفار استان خدمات فنی و مهندسی از جمله تهیه نقشه‌های شبکه توزیع و خطوط انتقال و نظارت در پروژه و تامین بخشی از لوله و اتصالات را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول