اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

ارائه 300 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به زندانیان زنجانی

از ابتدای سال‌جاری تاکنون 300 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به زندانیان زنجانی توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای استان ارائه شده است.

ارائه 300 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به زندانیان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی مسئولان اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان با مسئولان اشتغال و آموزش اداره کل زندان‌ها برگزار شد.

در این جلسه با توجه به نقش ارزشمند آموزش‌های مهارتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نسبت به ارائه آموزش‌های متنوع برای زندانیان و خانواده‌های آنها به صورت دوره‌های کوتاه و بلند مدت بر اساس نیازسنجی تاکید شد.

در جلسه هم اندیشی با تأکید بر برنامه‌های بازارمحور در سطح زندان‌ها که زمینه اشتغال آنها در خارج از زندان نیز فراهم می‌شود ضرورت تمدید تفاهمنامه‌های آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است از ابتدای سال‌جاری تاکنون 101 دوره آموزشی معادل 302 هزار و 988 نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به یک‌هزار و 180 نفر از زندانیان در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی ارائه شده است.

در دو مرکز آموزشی شهید مفتح زنجان و شهید چمران شهرستان ابهر آموزش‌های مهارتی به زندانیان ارائه می‌شود.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون در مرکز شماره یک شهید مفتح زنجان یک‌هزار و 36 نفر معادل 270 هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

همچنین در راستای اجرای سیاست توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی از طریق آموزش‌های مهارتی و ایجاد آمادگی در زندانیان برای بازگشت به جامعه نسبت به آموزش 144 نفر از زندانیان معادل 32 هزار و 988 نفر ساعت در مرکز شهید چمران شهرستان ابهر در حوزه صنعت اقدام شده است.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول