اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان زنجان:

تیم کشتی زنجان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند

دبیر هیئت کشتی استان زنجان اوج برنامه‌های هیئت کشتی استان را 25 دی ماه اعلام کرد و گفت: تیم کشتی آزاد بزرگسالان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابد.

تیم کشتی زنجان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعزام تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان زنجان به مسابقات کشوری اظهار داشت: این تیم با هفت ورزشکار در این مسابقات ‌که در تبریز برگزار می‌شود شرکت می‌کند. ‌

دبیر هیئت کشتی استان زنجان از اعزام تیم کشتی آزاد جوانان استان زنجان در ‌روز 17 دی ماه به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسئول به برنامه هیئت تکواندوی استان زنجان برای اعزام تیم تکواندوی فرنگی جوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات از روز 23 دی ماه در نوشهر برگزار می‌شود.

محمدی به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این مسابقات چهارم دی ماه برگزار شده است.

وی اوج برنامه‌های هیئت کشتی استان زنجان را 25 دی ماه اعلام و خاطرنشان کرد: تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابد.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان به شانس مدال‎آوری سه کشتی گیر زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و تصریح کرد: علی رحیمی در وزن 61، میثم نصیری در وزن 65 و محمد نادری در وزن 70 کیلوگرم شانس مدال‎آوری دارند.

این مسئول به عملیاتی شدن برنامه‌های هیئت کشتی اشاره کرد و افزود: تیم کشتی نوجوانان استان رشته آزاد در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده است.

محمدی به کسب رتبه 13 تیمی کشتی آزاد نوجوانان استان زنجان در بین 31 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و اضافه کرد: دو کشتی‎گیر زنجانی به دلیل کسب رتبه‌های سوم و پنجم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان از 13 دی ماه آغاز شده است، تصریح کرد: این اردو تا 25 دی ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول