اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قاینات خبر داد

کمک 16 میلیارد ریالی خیران به محرومان قاینات

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات گفت: در 9 ماه گذشته، مبلغ 16 میلیارد و 323 میلیون و 474 هزار ریال توسط خیران نیکوکار شهرستان قاین به محرومان و نیازمندان مساعدت شده است.

کمک 16 میلیارد ریالی خیران به محرومان قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی، ضیاءالدین فارابی اظهار داشت: این کمک‌ها در سرفصل‌های صدقات، وجوهات امانی و سایر کمک‌های مردمی بوده است که فقط سهم صدقات جمع‌آوری شده از صنادیق صدقات، مبلغ 2 میلیارد و 340 میلیون ریال بوده است و این نشان از عمق دیانت مردم خداجو و نوعدوست شهرستان دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 15 هزار و 364 مشترک صنادیق صدقات در سطح شهرستان هستند و تعداد 359 صندوق صدقات نیز در میادین و اماکن عمومی برای واریز کمک‌های نقدی خیران نصب و فعال است.

ارائه 650 میلیون ریال خدمات فرهنگی به مددجویان قاینات

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات تصریح کرد: طی 9 ماهه سال‌جاری مبلغ 650 میلیون و 708 هزار ریال خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان قاین ارائه شده است.

فارابی افزود: در حال حاضر تعداد 765 دانش‌آموز، 209 دانشجو و طلبه زیرپوشش این نهاد قرار دارند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان نیز عضو کانون فرهنگی این مدیریت بوده و از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری کانون استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات با اشاره به اینکه در سال‌جاری تعداد 202 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش به اردوهای سیاحتی، زیارتی و راهیان نور و 40 نفر از سالمندان زیرپوشش نیز به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده‌اند، تصریح کرد: طی این مدت تعداد 110 نفر از مددجویان نیز در طرح آموزش خانواده شرکت داشته‌اند.

فارابی از احداث خوابگاه شبانه‌روزی برای دانش‌آموزان دختر زیرپوشش خبر دارد و افزود: زمین این خوابگاه از سوی خیران اهدا شده و مساحت این زمین 2 هزار و 500 متر مربع است که در دو طبقه احداث می‌شود.

وی اذعان داشت: اعتبار اولیه این پروژه مبلغ 360 میلیون تومان بوده و مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که با ظرفیت 90 نفر در حال احداث است.

انتهای پیام/22482/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول