اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

هزینه‌کرد 150 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان امداد خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از آغاز امسال تاکنون بیش از 2 هزار طرح اشتغال برای مددجویان با هزینه‌کرد 150 میلیارد ریال اجرا شده است.

هزینه‌کرد 150 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدجواد رضوی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش توانمندسازی حقوقی و معاضدت قضایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار داشت: کمیته امداد استان در بخش کارآفرینان نمونه اکنون 30 نفر را به کار گرفته است.

وی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 2 هزار و 623 طرح اشتغال را اجرا کرده‌ایم، ادامه داد: برای ایجاد این طرح‌ها 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بافت 961 تخته فرش توسط مددجویان امداد خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از آموزش 4 هزار و 943 نفر در راستای اشتغال خبر داد و افزود: در این راستا نسبت به سال گذشته 250 درصد افزایش داشته‌ایم.

رضوی با بیان این‌که از آغاز امسال تاکنون 961 تخته فرش توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی بافته شده است، گفت: این فرش‌ها متراژی بالغ بر 4 هزار و 811 متر داشته است.

وی با اشاره به فرش‌های تولیدی مددجویان استان اذعان داشت: ارزش فرش‌های تولیدی 23 میلیارد ریال بوده است.

شرکت 11 هزار نفر در طرح جامع خانواده

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان این‌که درصد طلاق نوعروسان زیرپوشش امداد استان زیر یک‌ درصد است، تصریح کرد: هر نوعروس زیرپوشش قبل از ازدواج 70 ساعت آموزش دینی و قبل از ازدواج می‌بیند.

رضوی از شرکت 10 هزار و 970 خانواده امداد خراسان جنوبی در طرح نظام جامع خانواده خبر داد و یادآور شد: با اجرای طرح فلاح مراسم روزه‌خوانی نیز در منازل مددجویان استان برپا می‌شود.

وی متذکر شد: از آغاز سال جاری تاکنون 12 هزار و 300 نفر ساعت دوره ارتقای سطح زندگی برای سرپرستان خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان برگزار شده است.

تشکیل 106 پرونده جرائم غیرعمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از وجود 2 هزار دانشجو و طلبه زیرپوشش امداد در استان خبر داد و اضافه کرد: تعداد 9 هزار دانش‌آموز و 34 نخبه نیز در استان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

رضوی با بیان این‌که 106 پرونده برای محکومان جرائم غیرعمد زیرپوشش کمیته امداد خراسان جنوبی تشکیل شده است، ادامه داد: این محکومان با پرداخت 6 میلیارد و 700 میلیون ریال آزاد شدند.

وی با بیان این‌که 25 نفر از وکلای نیکوکار با کمیته امداد استان همکاری دارند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی جلوگیری از وقوع جرم نیز برای مددجویان برگزار شده است.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول