اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

حمایت 15 هزار حامی از ایتام زیرپوشش امداد خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: 15 هزار و 54 حامی در قالب طرح اکرام ایتام از ایتام زیرپوشش این نهاد سرپرستی می‌کنند.

حمایت 15 هزار حامی از ایتام زیرپوشش امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبر گزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، علی اکبر نخعی اظهارداشت: تعداد ایتامی که حامیان از آنان سرپرستی می کنند 3 هزار و 647 یتیم می‌باشند که از این تعداد 2 هزار و 614 یتیم زیر 18 سال و مابقی بالای 18 سال هستند.

وی ادامه داد: تعداد 72 نفر از حامیان ایتام در خارج از کشور سکونت دارند که سرپرستی 139 یتیم را برعهده دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: با توجه به نیا‌زها و مشکلات خاصی که ایتام تحت حمایت دارند، بیشتر ایتام تحت حمایت بیش از یک حامی دارند و از ابتدای سال‌جاری 18 میلیارد و 503 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت کمک نموده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد داشته است.

نخعی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 31یتیم تحت حمایت این نهاد، دارای بیماری صعب‌العلاج هستند که در این خصوص نیز خدمات خاصی به آنان ارائه می‌شود.

وی اذعان داشت: در صورتی‌که حامیان بزرگوار تمایل داشته باشند با ایتام تحت حمایت دیدار نمایند، می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد ، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

139 شبکه اجتماعی تبلیغی طرح فلاح در استان فعال است

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از فعالیت 139 شبکه اجتماعی، تبلیغی طرح فلاح در سطح استان خبر داد.

محمد عرب اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح تقوا، بصیرت و ولایت، فراگیری تکالیف شوهر نسبت به همسر و بالعکس، حقوق والدین به فرزندان، حق‌الناس، دروغ، مهدویت و انتظار است.

وی ضمن اشاره به اینکه طرح فلاح با رویکرد شبکه سازی در قالب شبکه‌های اجتماعی و تبلیغی مبتنی بر رویکرد امداد محله‌ها طراحی شده است، تصریح کرد: تاکید بر بهبود و اصلاح سبک زندگی، مد نظر قرار دادن موضوعات متناسب با سال حماسه سیاسی و اقتصادی در محتوای فعالیت‌ها، انسجام بخشی و اجتناب از اجرای فعالیت‌های غیر منسجم را از دیگر رویکردهای این طرح عنوان کرد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی یادآور شد: تعداد مشاوران دینی که در این طرح با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند 47 مشاور هستند و تاکنون یک‌هزار و 221 جلسه با حضور مشاوران دینی برگزار شده است.

انتهای پیام/69025/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول