اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد خراسان جنوبی

2600 طرح اشتغالزائی در خراسان جنوبی اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: طی هشت ماهه سال‌جاری تعداد 2 هزار و 623 طرح اشتغالزائی توسط کمیته امداد در سطح استان اجرا شده است.

2600 طرح اشتغالزائی در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی، مهدی خزاعی‌عرب اظهار داشت: کمیته امداد همواره سعی داشته‌ است که اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را در راستای توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش ارائه کند.

وی افزود: با اجرای 2 هزار 623 طرح اشتغال‌زائی برای 3 هزار و 650 نفر از سوی کمیته امداد در سطح استان شغل ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد خراسان جنوبی طرح‌های اجرا شده را در بخش‌های کشاورزی، دامداری، قالیبافی، صنایع دستی و صنفی، صنعتی و خدمات اعلام کرد و ادامه داد: در این ارتباط بالغ بر 150 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

حمایت 250 خانواده زیرپوشش و نیازمند در قالب طرح محسنین

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف گفت: با همکاری یکی از مؤسسات خیریه در مشهد مقدس اقلامی از قبیل البسه، کفش، پارچه، مانتو و شلوار در بین 250 خانواده زیر پوشش و نیازمند در قالب طرح محسنین توزیع شد.

عبدالرحیم لطفی ارزش کالاهای توزیع شده را 130 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این نهاد با هدف حمایت از خانواده‌هایی که به دلیل طلاق یا متارکه کانون گرم خانواده آنان دچار مشکل شده است، در قالب طرح محسنین و با همکاری خیران نیک اندیش، ماهانه مبالغی به حساب سرپرستان خانواده واریز می‌کند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری اقلام دیگری از قبیل برنج، گوشت، سیب زمینی و پوشاک به ارزش 800 میلیون ریال در بین مددجویان زیرپوشش توزیع شده است.

انتهای پیام/69025/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول