اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان زنجان از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان خبر داد.

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج زنجان

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره 20 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی و مقاومت بین‌الملل از بخش‌های این جشنواره محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مضامین آیینی و اجتماعی، تحقق شعار سال، انتظار، امید، آرمان‌گرایی، شهدای هنرمند استان زنجان و موضوعات آزاد از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان زنجان با اشاره به اینکه امسال، آثار مطلوبی به جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: فیلم‌سازان شاخص و برجسته بسیج استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

هاشمی با اشاره به داوری آثار ارائه شده به جشنواره ابراز داشت: با حضور ناظر از سازمان بسیج هنرمندان، آثار ارائه شده داوری می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در دو مرحله مورد بازبینی و داوری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هیئت انتخاب فعالیت خود را به منظور داوری اولیه آغاز می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه بعد از داوری آثار مراسم اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان زنجان با اشاره به اینکه 32 هنرمند استان زنجان در این جشنواره شرکت کرده‌اند، یادآور شد: 57 اثر از هنرمندان به این جشنواره ارسال شده است.

هاشمی از داوری 49 اثر در این جشنواره خبر داد و گفت: برخی آثار به دلیل تکراری بودن، حذف شد.

وی با بیان اینکه 18 اثر در قالب فیلم کوتاه داستانی به این جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: سه انیمیشن نیز به جشنواره ارسال شده است.

این مسئول از ارسال هفت فیلمنامه به جشنواره خبر داد و گفت: 22 مستند نیز از سوی هنرمندان استان زنجان به جشنواره ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان زنجان با اشاره به ارسال هفت نماهنگ به سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج یادآور شد:‌ استقبال هنرمندان از این جشنواره مطلوب است.

هاشمی با بیان اینکه از برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود، اذعان داشت: در هر بخش لوح سپاس، تندیس و به همراه جایزه نقدی به بهترین فیلم داستانی، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم انیمیشن و بهترین فیلم نماهنگ اهدا می‌شود‌.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول