اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بسیجیان فرهنگی کهگیلویه

حلقه صالحین خواهران بسیجی فرهنگی در کهگیلویه تشکیل شد

عصر امروز حلقه صالحین خواهران بسیجی فرهنگی کهگیلویه تشکیل شد.

حلقه صالحین خواهران بسیجی فرهنگی در کهگیلویه تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز حلقه صالحین خواهران بسیجی فرهنگی کهگیلویه تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور بیش از 30 نفر از مدیران مدارس دخترانه در نمازخانه اداره آموزش و پرورش دهدشت برگزار شد، گوهر انصاری هدف از تشکیل جلسه را حلقه صالحین و نقش آموزش و پرورش در ترویج تربیت دینی و چگونگی عملیاتی کردن طرح‌های اعضا در مدارس عنوان کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه، اظهار کرد: نظام اسلامی را می‌توان با ابزارهای مهم فرهنگی مانند تربیت نیروهای متعهد و ولایتمدار با اندیشه نو به قدرتی مطرح در جهان تبدیل کرد و در این ارتباط بهترین کار این است که در واقع ما به عنوان یک معلم و یک الگو خود را مجهز به سلاح ایمان کرده و از طرفی رفتار و گفتارمان تناقضی نداشته باشد.

وی افزود: ما باید دانش‌آموزانمان را با تقویت بنیه دینی در برابر شبیخون فرهنگی از ناحیه دشمنان محافظت کنیم.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: ما برخوردار از دینی همه‌جانبه‌نگر و ارزش‌های متعالی هستیم که فرهنگیان می‌توانند با توجه به این موضوع بهترین دانش‌آموزان را برای جامعه پرورش و تربیت کنند.

انصاری با بیان اینکه راه‌اندازی حلقه‌های صالحین از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، گفت: ما باید همیشه آماده و مهیای مبارزه با استکبار باشیم، بنابراین باید خود را در نظام صالحین آماده کنیم، چراکه این حلقه‏‌ها معرفت و بصیرت به ما می‏‌دهد.

وی اجرای نظام تربیتی حلقه‌های صالحین را پاسخگویی به سخن امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: معمار کبیر انقلاب، در خصوص احیای تفکر بسیجی و ارتباط مستقیم آن با بقای جامعه اسلامی فرمایشات زیادی دارند.

انتهای پیام/82002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول