اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده ناحیه ‌مقاومت بسیج زاهدان:‌

سپاه و بسیج برای اعتلای ‌نظام ‌از هیچگونه تلاشی ‌مضایقه نکرده‌اند‌

‌فرمانده ناحیه ‌مقاومت بسیج زاهدان گفت: سپاه و بسیج برای اعتلای ‌نظام ‌از هیچگونه تلاشی ‌مضایقه نکرده‌اند‌.

سپاه و بسیج برای اعتلای ‌نظام ‌از هیچگونه تلاشی ‌مضایقه نکرده‌اند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمد اکبری در نشست بصیرتی تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و حمایت از ولایت رهبری در شهرداری زاهدان ‌با بیان خط و مشی بسیج در صیانت از آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت فقیه افزود: سپاه و بسیج همواره در شرایط و عرصه‌های مختلف حامی ولایت فقیه بوده و هستند و از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران تا‌کنون در کنار امام و رهبری بوده و از هیچگونه تلاشی در راستای اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مضایقه نکرده‌اند‌.

‌فرمانده ناحیه ‌مقاومت بسیج زاهدان با بیان اینکه ملت ایران  8 سال دفاع مقدس جنگی که به تعبیر امام(ره) تمام باطل در برابر تمام حق قرار گرفته بود را با اقتدار پشت سر گذاشت، اظهار داشت: ‌دشمن غاصب توسط تمامی ملل غرب از هر نظر حمایت می‌شد اما همبستگی ملی در بین تمامی اقشار و مذاهب و نقش رهبری پیامبرگونه ی حضرت امام(ره) در کنار نیروی ایمان باعث شد تا بر تمامی آنان غلبه کنیم و سرافراز از این امتحان الهی بیرون بیائیم‌.

 

وی با بیان اینکه دشمنان ایران در جنگ سخت نتوانستند پیروز شوند و به ناچار نقشه‌های جنگ نرم را طراحی کردند، اضافه کردکه ‌یکی از مهمترین آنها حادثه‌ عاشورای سال 88 بود که به لطف خداوند و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و بصیرت و آگاهی مردم غیور ایران این بار نیز در اجرای نقشه‌های خود با شکست مواجه شدند‌.

فرمانده ناحیه ‌مقاومت بسیج زاهدان بیان داشت‌: 9 دی یک توطئه ‌سنگین و بسیار سنگین‌تر از جنگ تحمیلی در ابعاد جنگ نرم بود و افرادی که قدرت را فقط برای خودشان می‌خواستند وارد این عرصه شدند و می‌خواستند انقلاب را فدا کنند‌.

وی تصریح کرد‌: این افراد فریب خورده که از خواص نظام هم بودند دانسته و ندانسته در صف دشمنان ایران ایستادند و با ناکثین‌، مارقین و قاسطین زمانه وارد عمل شدند اما بصیرت و دانایی ملت ایران و توصیه‌های حیات بخش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث شد تا بار دیگر سیلی محکمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخورند‌.

فرمانده ناحیه ‌مقاومت بسیج زاهدان گفت‌: در تاریخ یک بار در روز عاشورا حق از باطل متمایز گشت و یک بار دیگر نیز در همین روز در عاشورای ایران اسلامی مجدداً حق از باطل جدا شد‌.

اکبری در پایان با تاکید بر پیروی از خط امام و استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: باید در تمامی مراحل و عرصه‌ها همواره زیر سایه‌ ولایت فقیه قرار بگیریم چرا که دوری از این خط باعث ضرر و خسران خواهد بود که جبران آن بسیار سخت است.

‌معاون اداری و مالی شهرداری زاهدان نیز ‌گفت‌: ملت ایران در روز نهم دی ماه در حمایت از رهبری و ولایت فقیه خوش درخشیدند و حماسه ‌بزرگی را آفریدند لذا نیاز است که این روز بزرگ را گرامی بداریم و لازم است که این روز را مختص نهم دی ماه ندانیم بلکه در طول سال باید اینگونه باشیم‌.

احمدرضا ریگی افزود : استکبار جهانی با استفاده از برخی نیروهای فریب خورده‌ داخلی اقدام به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت که اگر درایت‌، بینش و بصیرت مقام عظمای ولایت نبود هم اکنون در وضعیت نابسامانی به سر می بردیم‌.

‌انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول