اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس خبر داد

بسیج تمام امکانات شهری برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد بر اساس وظیفه‌ای که دارد، همه امکانات خود را برای زائرین به ویژه در دهه آخر صفر بسیج کرده است.

بسیج تمام امکانات شهری برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر

محمد آصفی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائرین در ورودی‌های شهر مشهد چون سرخس، چناران، نیشابور و تربت حیدریه پایگاه‌هایی را برای خدمات‌رسانی به زائرین مستقر کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: شهرداری مشهد، بخش‌های خصوصی و هیئت‌های مذهبی را نیز در این خصوص سازماندهی کرده تا نحوه خدمات‌رسانی به زائرین گسترش یابد.

وی درباره جزئیات ارائه خدمات در پایگاه‌های استقبال از زائر گفت: این ایستگاه‌ها مجهز به مرکز درمانی، پذیرایی زائر، نمازخانه، سرویس بهداشتی و مراکز فرهنگی هستند که مورد استقبال گسترده زائرین قرار گرفته و ما امیدواریم در نهایت میزبان خوبی برای آنها باشیم.

آصفی در خصوص خروج زائرین از مشهد تصریح کرد: در جلسه‌ای که در کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مدیران تاکسیرانی، قطارشهری، اتوبوسرانی و پایانه‌ها برگزار شد؛ گزارشی در خصوص عبور و مرور و خروج زائر ارائه شد که بر اساس آن تدابیر و امکان خوبی برای بازگشت زائرین به مقاصد خود اندیشیده شده است.

انتهای پیام/2202/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول