اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خبر داد

برگزاری گرامیداشت روز بسیج رسانه در قزوین

مسئول بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری گرامیداشت روز بسیج رسانه همزمان با ۲۱ دی‌ماه در قزوین خبر داد.

برگزاری گرامیداشت روز بسیج رسانه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سرباز امشب در نشست هماهنگی همایش بزرگ گرامیداشت روز بسیج رسانه و گرامیداشت شهادت شهید غلامرضا رهبر در بیست و یکم دیماه که با حضور معاونت‌های روابط عمومی، فرهنگی، طرح و برنامه، سپاه استان، مشاور فرمانده سپاه و مسئولان سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج رسانه نهاد تازه تأسیسی است که با هماهنگی‌های موجود در استان در راستای اهداف ترسیم شده برای ان در حرکت است.

وی افزود: روز بزرگداشت بسیج رسانه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر از ساعت 15 روز بیست و یکم دیماه در محل سالن شهید حسنپور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

سرباز، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه این استان را از مدعوین این نشست عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: همچنین در حاشیه این نشست اختتامیه جشنواره رسانه‌ای شجره طیبه نیز برگزار و به پنج نفر از برگزیدگان هدایایی اعطا می‌شود.

این مسئول افزود: برگزیدگان آثار خود را در قالب خبر، عکس، تیتر، مصاحبه، مقاله، گزارش، یادداشت و کلیپ خبری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که مهلت آن تا 15 دیماه برای ارسال آثار ادامه دارد.

وی عنوان کرد: آغاز امامت امام زمان (عج) که همزمان با این روز است را نیز به فال نیک می‌گیریم و امید است بسیج رسانه استان قزوین در نخستین سال از فعالیت خود بتواند در راستای اهداف ترسیم شده‌اش به خوبی حرکت کند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به برنامه‌های برگزار شده این استان از ابتدای تأسیس تاکنون یادآور شد: برگزاری طرح «بیعت یک» که با هماهنگی روابط عمومی سپاه استان قزوین به خوبی پیش رفت از جمله برنامه‌های بسیج رسانه بود که در آینده نیز امید است توفیق خدمت‌رسانی در مسیر ولایت به مردم نصیب این نهاد شود.

سرباز ابراز داشت: سازمان بسیج رسانه با وجود تازه‌تأسیس بودن از گذشته با عناوینی دیگر فعال بوده و مجموعه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین ارتباط خود را با عوامل رسانه حفظ کرده است.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول