اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج رسانه استان قزوین خبر داد

عضویت اصحاب رسانه قزوین در بسیج رسانه

مسئول کانون بسیج رسانه استان قزوین از عضویت اصحاب رسانه این استان در کانون بسیج رسانه قزوین هم‌زمان با گرامیداشت روز بسیج رسانه خبر داد.

عضویت اصحاب رسانه قزوین در بسیج رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا ضرغامی امشب در نشست هماهنگی همایش بزرگ گرامیداشت روز بسیج رسانه و گرامیداشت شهادت شهید غلامرضا رهبر در بیست و یکم دی‌ماه که با حضور معاونت‌های روابط عمومی، فرهنگی، طرح و برنامه سپاه استان، مشاور فرمانده سپاه قزوین و مسئول سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: بی‌تردید رسانه‌ها نقش مهمی در جنگ نرم امروز بر عهده دارند که باید این جبهه را تقویت کرد.

وی افزود: بسیج رسانه با این آگاهی که جنگ نرم شوخی‌بردار نیست وارد میدان شده و در این عرصه از همه اهالی رسانه برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم در پرتو منویات مقام معظم رهبری دعوت می‌کند.

مسئول کانون بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: بسیج رسانه در استان قزوین در همین مدت کوتاه تأسیس تاکنون توانسته مشتاقان زیادی را که علاقه‌مند به شرکت در برنامه‌های بسیج هستند را در خود جای دهد.

ضرغامی تأکید کرد: برای سهولت در امر ثبت نام اهالی رسانه در این شجره طیبه، هم‌زمان با برگزاری گرامیداشت بسیج رسانه در 21 دی ماه از متقاضیان رسانه‌ای عضویت به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: متقاضیان با همراه داشتن کپی شناسنامه، کارت ملی، معرفی‌نامه رسانه و دو قطعه عکس می‌توانند در این روز به عضویت بسیج رسانه استان قزوین دربیایند.

مسئول کانون بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: بی‌تردید ثبت‌نام در بسیج رسانه تنها محدود به این زمان نیست و اصحاب رسانه همه‌روزه با مراجعه به کانون بسیج رسانه استان می‌توانند در این شجره طیبه عضو شوند.

ضرغامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و بسیجی تأکید کرد: همان طور که امام خامنه‌ای فرموده‌اند همه آنهایی که دل در گرو نظام دارند، بسیجی هستند و امید است برنامه‌های مطلوبی برای خبرنگاران بسیجی قزوین به همت خود اهالی رسانه در آینده برگزار کنیم.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول