اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

بحرانی نشان دادن کشور از توطئه‌های فتنه‌گران در سال 88 بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بحرانی نشان دادن وضعیت کشور، از توطئه‌های فتنه‌گران در سال 88 بود.

بحرانی نشان دادن کشور از توطئه‌های فتنه‌گران در سال 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین در سخنان پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه زنجان با اشاره به سالروز 9 دی به عنوان حماسه باشکوه مردم ایران اظهار کرد: پس از انتخابات سال 88، اقداماتی از سوی دشمنان شکل گرفت که تمام‌کننده این اقدامات دشمنان، حماسه 9 دی بود.

وی با بیان اینکه روز 9 دی تمام‌کننده توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بود، تصریح کرد: انتخابات تنها عامل به وجود آورنده این فتنه نبود و کسانی که این اقدامات را به انتخابات گره می‌زنند، انسان‌های ساده باور هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه علت فتنه 88 به ماه‌ها قبل از انتخابات برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: عوامل داخلی و کمک‌های بسیار زیاد خارجی موجب ترسیم سناریوی دشمن برای براندازی نظام اسلامی شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به صحبت‌های برخی سران فتنه قبل از انتخابات سال 88 یادآور شد: در سخنرانی‌های مختلف سران فتنه قبل از برگزاری انتخابات، وضعیت بحرانی کشور را به مردم یادآور می‌شوند.

 متین با بیان اینکه یکی از سران فتنه قبل از برگزاری انتخابات بارها وضعیت کشور را بحرانی ترسیم می‌کند، خاطرنشان کرد: میرحسین موسوی نیز در سخنرانی خود در دانشگاه آزاد اسلامی علت حضور خود را در صحنه انتخابات، بحرانی بودن کشور می‌داند و معتقد است دیگر سکوت نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اپوزیسیون داخلی با کمک‌‌های مالی خارجی در مراحل مختلف نظام اسلامی را به چالش می‌کشانند، ادامه داد: اهداف دشمنان در قبل از انتخابات، زمان انتخابات و بعد از انتخابات قابل بررسی است.

این مسئول آزاد نبودن انتخابات در ابران و تشکیک در سلامت انتخابات را از راهکارهای دشمنان برای بیرون کشاندن مردم در فتنه 88 دانست و افزود: هدف دشمن تقابل جمهوریت و ولایت نبود، بلکه این تقابل، تقابل جمهوریت و اشرافیت را بیشتر نشان می‌داد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت بررسی رفتار غرب در قبل از انتخابات و بعد از تاکید کرد و گفت: رهبری کردن جریان فتنه یکی از نشانه‌های دخالت آمریکا در کشور ایران محسوب می‌شود.

 متین با اشاره به اینکه در روزهای انتخابات بسیاری از افراد از کشور انگلیس وارد ایران شدند، ابراز داشت: این حضور به قدری زیاد بود که ایران مجبور شد، هواپیمایی بزرگتری را در نظر بگیرد.

وی از حضور گروه عملیاتی کارکنان سفارت انگلیس در جریانات اغتشاشات خبر داد و ادامه داد: کاردان انگلیس در صدر این جریانات فعالیت می‌کرد.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی از روزهای آغازین فعالیت خود با توطئه‌های دشمنان مواجه بوده است، تصریح کرد: تجزیه، کودتا، تحریم و تحمیل جنگ تحمیلی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد، خاطرنشان کرد: پس از آن نیز تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری موجب شده است تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

 متین با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در معرض توطئه‌های دشمنان قرار داشته است، افزود: انقلاب به برکت حضور به موقع مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان را سپری کرده است.

وی بر ضرورت گرامیداشت 9 دی به عنوان حماسه مردم ایران تاکید کرد و گفت: باید این روز به عنوان انقلاب سوم مردم در صحنه دفاع از نظام اسلامی گرامی داشته شود.

انتهای پیام/73003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول